شهرداری اصفهان سازمان برتر در حوزه «ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع» شد

در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، شهرداری اصفهان سازمان برتر در حوزه «ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع» شد.

به گزارش ایمنا، هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران در نوبت دوم خود روز _ سه‌شنبه بیست‌ودوم آذر _ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، با حضور علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست، برگزار شد.

رئیس اداره ارتباطات مردمی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان درباره این موفقیت اظهار کرد: بدون شک توجه به مشتریان امری ضروری است که باید در هر سازمان و دستگاهی مورد توجه قرار گیرد.

قاسمی تصریح کرد: کانال ارتباطی شهروند و شهرداری اصفهان مرکز ارتباطات مردمی آن است که به سامانه ۱۳۷ معروف است.

وی گفت: حرکت با ابزارهای نوین برای ارتباط با شهروندان و توجه به موضوعات مطرح‌شده از جانب آنان، رسالتی است که بر عهده این مرکز است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان ادامه داد: از سوی دیگر، پیگیری برای حصول نتیجه از جانب مناطق پانزده‌گانه، معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری بُعد دیگری است که در تلاش هستیم تا با همکاری دوستان مناطق به نتیجه مطلوب برسانیم.

قاسمی با اشاره به اقدامات موثری که در این مرکز با همراهی مدیریت شهری تحقق یافته است، گفت: بی‌شک کارشناسان خدومی هم در این مرکز تلاش می‌کنند تا نتیجه مطلوب در این حوزه احصا شود و در تلاش هستیم تا اقدامات جدید دیگری نیز در سال جاری در این زمینه به‌ثمر برسانیم.

شهرداری اصفهان سازمان برتر در حوزه «ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع» شد

شهرداری اصفهان سازمان برتر در حوزه «ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع» شد

کد خبر 626554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.