۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
رونالدو به النصر نخواهد رفت!

با توجه به صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال النصر، کریستیانو رونالدو هنوز بخشی از برنامه‌های این باشگاه عربستانی نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از همان آغاز تورنمنت جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر تا همین امروز، حواشی فراوانی درباره مقصد آینده کریستیانو رونالدو از سوی رسانه‌های اروپایی مطرح می‌شد و جدایی کاپیتان پرتغال از منچستر یونایتد به این شایعات و حرف‌وحدیث‌ها قوت بخشید.

ابتدا روزنامه اسپانیایی مارکا بود که خبر از انتقال کریستیانو رونالدو به تیم النصر عربستان داد و اعلام کرد که مدت این انتقال تا سال ۲۰۲۵ و مبلغ آن نیز برای هر سال ۲۰۰ میلیون یورو خواهد بود؛ خبری که خود رونالدو آن را غیرواقعی دانست و رسما رد کرد.

رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی تیم النصر که سابقه هدایت تیم‌های اروپایس لیل، رم، مارسی و لئون را در کارنامه دارد، بالاخره پس از چند روز به شایعات درباره انتقال رونالدو به تیمش واکنش نشان داد. گارسیا در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی گازتا دلو اسپورت اظهار کرد: اگر می‌خواهید درباره رونالدو از من سوال کنید، صحبتی نمی‌کنم. باید صبر کنیم. مسابقات قهرمانی ما دوباره در حال آغاز شدن است.

گفتنی است پرونده جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برای تیم ملی پرتغال و کریستیانو رونالدو با حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی بسته شد و اکنون سی‌آر سون که به کشور خود برگشته در نخستین اقدام تصمیم گرفته تا در تیم ملی بماند و باید دید مقصد باشگاهی‌اش کدام قاره و کدام لیگ خواهد بود.

کد خبر 626504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.