گوشی Moto X40 چه زمانی عرضه می‌‎شود؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که گوشی Moto X40 پانزدهم دسامبر عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا گوشی پرچم‌دار آینده خود را با نام Moto X40 در تاریخ پانزدهم دسامبر در چین عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود که این محصول به‌زودی با نام Moto Edge 40 Pro در بازار جهانی عرضه شود. با توجه به گزارش‌های ارائه شده، گوشی Moto X40۰ دارای صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ یا حتی ۱۶۵ هرتز است. ابعاد این محصول ۸.۵ * ۷۳.۹ * ۱۶۱.۳ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۶ گرم است.

گوشی Moto X40 به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد و با رم LPDDR5X و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه خواهد بود. این محصول با استفاده از سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌‏شود و از قابلیت‌هایی مانند NFC، شبکه 5G دوبانده، بلوتوث ۵.۳، پورت USB Type-C و اسپیکرهای دوگانه پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است و گواهی IP68 را دریافت کرده است.

انرژی مورد نیاز گوشی Moto X40 با استفاده از یک باتری ۴۶۰۰ یا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. گوشی ذکر شده دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که با یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با قدرت زوم اپتیکال دو برابری همراه شده است.

کد خبر 626494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.