گوشی جدید iQOO Neo گواهی BIS را دریافت کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی جدید iQOO با شماره مدل I2214 گواهی BIS را دریافت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک گوشی iQOO با شماره مدل I2214 گواهی BIS را دریافت کرده است، به نظر می‌رسد که این محصول گوشی iQOO Neo 7 5G است. شرکت iQOO در دسامبر ۲۰۲۱ میلادی از گوشی‌های iQOO Neo 6 و Neo 6 SE در چین رونمایی کرد.

این محصولات به ترتیب دارای تراشه‌های Snapdragon 8 Gen 1 و Snapdragon 870 هستند. اکنون به نظر می‌رسد که گوشی iQOO Neo 7 5G محصول ری‌برند شده iQOO Neo 7 SE است که اخیراً با تراشه Dimensity8200 در چین عرضه شد.

گوشی iQOO Neo 7 5G احتمالاً با نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌‎شود. ممکن است یک اسکنر اثرانگشت نیز در قسمت پایین نمایشگر وجود داشته باشد.

این محصول دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است، یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین‌های ماکرو و تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی iQOO Neo 7 5G با استفاده از رابط کاربری FunTouch OS UI مبتنی بر سیستم‌عامل Android13 اجرا می‌شود. این محصول احتمالاً به تراشه Dimensity8200 مجهز خواهد بود که با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه می‎‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره می‌برد.‬ گوشی iQOO Neo 7 5G احتمالاً با قیمت کمتر از ۳۶۳ دلار و همراه با گوشی‌های سری iQOO ۱۱ در ژانویه ۲۰۲۳ میلادی عرضه خواهد شد.

کد خبر 626489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.