طراحی خدمات هفت‌گانه در مسیر توسعه شهر نجف‌آباد

معاون شهرسازی و معماری شهردار نجف‌آباد درباره تعداد پروانه‌های ساختمانی صادرشده در شش ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ گفت: ۲۹۰ فقره پروانه ساختمانی در مناطق پنج‌گانه شهرداری صادر شده است که نسبت‌به مشابه سال گذشته پنج‌ونیم درصد کاهش صدور پروانه داشته‌ایم.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری نجف‌آباد، مهرداد محلوجی در شرح صدور این تعداد پروانه به تفکیک مناطق اظهار کرد: در منطقه یک، ۱۰۱ پروانه صادر شده که نسبت‌به سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است. در منطقه دو، ۵۷ پروانه صادر شده که نسبت‌به سال ۱۴۰۰ سی و پنج درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: صدور پروانه در منطقه سه، ۳۶ مورد بوده که نسبت‌به سال قبل ۵ درصد کاهش داشته و در منطقه چهار، ۶۱ پروانه بوده که نسبت‌به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته و در منطقه پنج، ۳۵ پروانه صادر شده که نسبت‌به سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به پروژه‌هایی که امسال در اولویت کاری این معاونت قرار دارد، بیان کرد: علاوه بر پیگیری اخذ مصوبه طرح تفصیلی و طرح جامع حریم، طراحی بلوار الغدیر، طراحی شهرک سلامت که غرب استان و شهرستان را پوشش دهد و طراحی برای یادمان شهدا و مقبره شهید حججی و مرمت عصارخانه اخلاقی برای حفظ آثار باستانی شهر ازجمله پروژه‌های معاونت شهرسازی و معماری شهرداری در سال ۱۴۰۱ است.

محلوجی افزود: یک قطعه زمین ۱۰۰۰هکتاری در حریم شهر نجف‌آباد قرار دارد که در مالکیت وزارت راه و شهرسازی است و در تعاملات صورت‌گرفته مقرر شد خدمات متنوعی که به خدمات هفت‌گانه مشهور است، برای آن طراحی شود. ازجمله زمین برای آرامستان جدید شهر، زمین برای جانمایی مشاغل مزاحم شهری، خدمات گردشگری و تفریحی و ... که خدمات متنوعی خواهد بود.

کد خبر 626479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.