کشف ۵۰ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۵۰ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده به ارزش ۲۵ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

سرهنگ کامران ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار و برخورد با مخلان اقتصادی، مأموران انتظامی شهر ورزنه از احتکار محموله روغن موتور در یک انبار مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، اظهار کرد: مأموران پس از انجام بررسی‌های میدانی و انجام تحقیقات لازم طی هماهنگی‌های قانونی به محل اعزام و در حضور مالک انبار از آن بازدید کردند که در نتیجه ۵۰ هزار لیتر انواع روغن موتور خودرو کشف شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این محل در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و موجودی انبار نیز اعلام نشده بود، اقلام به دلیل احتکار توقیف و محل نیز با دستور مقام قضائی پلمب شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش روغن موتورهای احتکاری را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به پلیس امنیت اقتصادی احضار و اقدامات و تحقیقات لازم در این خصوص انجام و پس از تکمیل پرونده و اتخاذ تصمیمات لازم تحویل سازمان تعزیرات حکومتی شد.

وی تصریح کرد: برابر رأی صادره مقرر شد روغن موتورهای کشف شده جهت استفاده در ناوگان حمل‌ونقل عمومی در اختیار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قرار گیرد.

کد خبر 626466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.