فرصت ارتقای شغلی به نیروهای شهرداری داده شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیروهای شهرداری باید از مراحل کارشناسی ارتقا پیدا کنند و فضا به گونه‌ای نباشد که وقتی سخن از انتخاب مدیران می‌شود، از بیرون شهرداری انتخاب شوند و باز هم نیروهای شهرداری کارشناس باقی بمانند، بلکه این فرصت به خود نیروهای شهرداری داده شود.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی پور امروز_ سه‌شنبه بیست‌ودوم آذر_ در یکصدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران و در بررسی اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اظهار کرد: به تخصص نیروهای شهرداری اعتقاد داریم و به نوعی قبول داریم که نیروهای شهرداری می‌توانند از پس امور محوله مدیریت شهری در سطوح مختلف مدیریتی بر بیایند، با وجود این اعتقاد، اما در عمل هیچ اتفاقی برای همکارانمان در شهرداری نمی‌افتد.

وی ادامه داد: این موضوع را باید مورد توجه قرار داد که در اساسنامه‌ها باید این فضا را برای همکاران شهرداری فراهم کنیم و این فرصت را ایجاد کنیم که از نیروهای شهرداری در سطوح مدیریتی استفاده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیروهای شهرداری باید از مراحل کارشناسی ارتقا پیدا کنند و فضا به گونه‌ای نباشد که وقتی سخن از انتخاب مدیران می‌شود از بیرون شهرداری انتخاب شوند و باز هم نیروهای شهرداری کارشناس باقی بمانند، بلکه این فرصت به خود نیروهای شهرداری داده شود.

وی تصریح‌کرد: پیشنهاد من برای انتخاب مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و سایر سازمان‌ها، داشتن پنج سال سابقه مدیریتی و اجرایی مرتبط در شهرداری است.

کد خبر 626438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.