روابط بین‌الملل برای اصفهان اهمیت ویژه‌ای دارد/پاسخگوی نیاز گردشگران باشیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه وزارت امور خارجه دفتری به صورت مستقل در اصفهان مستقر کرده است تا خدمات لازم به شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی ارائه شود، گفت: اصفهان به عنوان یک کلان‌شهر باید از آخرین روش‌های علمی و به‌روز دنیا برای اداره امور بین‌المللی خود بهره لازم را ببرد.

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تصویب لایحه آئین‌نامه شورای توسعه امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، اظهار کرد: اصفهان یک شهر تاریخی و شناخته شده در جهان است و حتی بسیاری از مردم دنیا، اصفهان را بیشتر از شهر تهران می‌شناسند، لذا این شهر باید با حفظ موقعیت تاریخی خود به نیازها و درخواست‌های حوزه گردشگری پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه افزایش سطح ارتباطات اصفهان با شهرهای مختلف جهان ضرورت دارد، افزود: باید درخواست‌های گردشگران از اصفهان نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اصفهان به عنوان یک کلان‌شهر باید از آخرین روش‌های علمی و به‌روز دنیا برای اداره امور بین‌المللی خود بهره لازم را ببرد، از این‌رو موضوع مربوط به روابط بین‌الملل برای کلان‌شهری همچون اصفهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه وزارت امور خارجه دفتری به صورت مستقل در اصفهان مستقر کرده است تا خدمات لازم به شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی ارائه شود، گفت: این اقدام به توسعه بهتر زیرساخت‌های اساسی شهر از جمله فرودگاه، محور تشریفات و مباحث تاریخی شهر اصفهان از جنبه‌های میراث فرهنگی ملموس و ناملموس کمک می‌کند.

قربانی ادامه داد: شورای اسلامی شهر اصفهان با لایحه شهرداری مبنی بر تصمیم‌گیری سریع و راحت یک مجموعه با اختیارات لازم موافقت کرد که امیدواریم با اجرای این لایحه وضعیت بهتری در سطح شهر داشته باشیم.

کد خبر 626436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.