به گزارش ایمنا، هجدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومیها و نوزدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران امروز _سهشنبه بیستودوم آذر_ با حضور معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیران روابط عمومیها و دستگاههای مختلف کشور در سالن بینالمللی صداوسیما برگزار شد.
در این مراسم نشان ویژه و برتر «خطکش طلایی» در حوزه افکار عمومی به شهرداری اصفهان رسید.
سیدعلی معرکنژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان در این باره گفت: در دنیای امروز رسانهها نه اینکه تنها اطلاعرسان اقدامات سازمانهای خود، بلکه باید تحلیلگر و منعکسکننده افکار ذینفعان به مدیران جهت سیاستگذاری و برنامهریزی دقیقتر باشند.
وی ادامه داد: به لطف خداوند و تلاش همکاران در اداره کل ارتباطات مفتخر هستیم به عنوان یک اداره پیشرو توانستهایم در این مسیر جزو اولینها باشیم.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: پروژه افکارسنجی طرح غیرحضوری کردن پروانه ساختمانی و افکارسنجی عملکرد یکساله شهرداری اصفهان به اتمام رسیده است و چندین پروژه دیگر در حال اجرا است.
وی گفت: امیدوارم این مسیر جدید در مدیریت شهری اصفهان بهویژه اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان در راستای خدمت به همشهریان مؤثر باشد.
معرکنژاد اظهار کرد: در این دوره مدیریت شهری، شهرداری اصفهان در دو بخش افکارسنجی و پاسخگویی به رقابت پرداخته است.
نظر شما