داور دیدار فرانسه-مراکش مشخص شد

سزار راموس مکزیکی، جدال تیم‌های ملی فرانسه و مراکش را در نیمه‌نهایی جام‌جهانی سوت خواهد زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و مراکش _چهارشنبه‌شب بیست‌وسوم آذرماه_ در چارچوب دومین بازی نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری البیت شهر الخور از ساعت ۲۲:۳۰ برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد تا حریف آرژانتین و کرواسی در فینال جام ۲۲ مشخص شود.

طبق اعلام فیفا، سزار آرتورو راموس (مکزیک) به‌عنوان داور وسط قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت؛ آلبرتو مورین و میگل هرناندز هم‌وطنان وی به‌عنوان کمک‌های اول و دوم یاری‌کننده راموس در امر قضاوت هستند و داور چهارم نیز خسوس والنزوئلا (ونزوئلا) خواهد بود.

همچنین در اتاق VAR، دریو فیشر (کانادا) و نیکلاس گایو (کلمبیا) نقش تصمیم‌گیرنده‌های صحنه‌های مشکوک و بازبینی را ایفا خواهند کرد؛ نئوزا بک (برزیل) مسئول بخش آفسایدها است و آرماندو ویارئال (آمریکا) اتاق VAR و داوران را حمایت و همراهی می‌کند.

گفتنی است سزار راموس ۳۸ ساله پیش‌تر بازی‌های دانمارک-تونس، بلژیک-مراکش در مرحله‌گروهی و پرتغال-سوئیس در مرحله یک‌هشتم نهایی را سوت زده بود و اکنون پس از ویلتون سامپایو برزیلی دومین داور جام ۲۲ است که به آمار قضاوت در چهار مسابقه می‌رسد.

کد خبر 626430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.