۳ مطالبه جدی شهروندان تهرانی چیست؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: سه مطالبه جدی شهروندان تهرانی رفع مشکل آلودگی هوا، ترافیک و بافت فرسوده است که رفع این مشکلات نباید هرگز از دستور کار خارج شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی امروز_ سه‌شنبه بیست‌ودوم آذر_ در یکصدوچهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری با بیان اینکه سه مطالبه جدی شهروندان تهرانی رفع مشکل آلودگی هوا، ترافیک و بافت فرسوده است، اظهار کرد: مردم در رفع این مشکلات ما را مسئول می‌دانند در صورتی که شهرداری نیز این اقدامات را باید همکاری و کمک دولت برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه رفع این سه موضوع نباید هرگز از دستور کار خارج شود، ادامه داد: دولت به صورت مسئله محور در تدوین برنامه هفتم خود ورود پیدا کرده است یعنی به جای آنکه چند مسئله را طرح کند و هیچکدام هم رفع نشود، اولویت‌ها را مشخص کرده است و بر روی این مباحث تمرکز می‌کند و پیشنهاد می‌کنم ما در شهرداری تهران در حین تدوین برنامه چهارم مسئله محور با تمرکز به دغدغه‌ها و مطالبات شهروندان عمل کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بازدید مجدد از محله «وردآورد» گفت: پس از یکسال از بازدید قبلی، بار دیگر به این محله رفتم و بسیار شرمنده شهروندان شدم، زیرا هیچ‌کدام از خواسته‌ها و مطالبات مردم رفع نشده بود، در صورتی که به شهردار تهران نامه رسمی نوشتم و این نامه شهردار ناحیه ابلاغ شده بود. در این مدت دو مرتبه گزارش اقدامات انجام شده در محله وردآورد اعلام شد، اما زمانی که در آن مکان حاضر شدم دیدم که گزارش‌خلاف واقعیت است که جای سوال دارد، باید برای شورا احترام قائل شوند و اعضای شورا را درجه یک و دو نکنند و زمانی‌که من تذکر می‌دهم تصور می‌کنند که یک عضو دیگر تذکر داده و رسیدگی می‌شود.

به گزارش ایمنا، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به تذکر ناصر امانی افزود: اعضای شورا درجه یک و دو ندارند و تمام اعضای شورای اسلامی شهر نماینده شهروندان هستند، بنابراین باید شهرداری به گزارش‌های اعضای شورا که از بازدیدهای میدانی‌نشات گرفته است، توجه کنند.

کد خبر 626408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.