آغاز به کار شعبه شورای حل اختلاف در سازمان پایانه‌های مسافربری

مدیر پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد، از آغاز به کار شعبه شورای حل اختلاف در سازمان پایانه‌های مسافربری، با توجه به حضور گسترده اقشار مختلف جامعه در این پایانه‌ها و ایجاد تعارضات مختلف در این حوزه خبر داد.

جعفر سروری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده با دادگستری خراسان رضوی و شورای حل اختلاف استان، از سال گذشته تاکنون در مجموع بیش از ۲۲ شعبه همیاران شوراهای اختلاف در مجموعه‌های تحت مدیریت شهرداری مشهد آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای حل تعارضات در بدنه مدیریت شهری، افزود: با راه‌اندازی این شعبه در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، تعداد شعب تحت نظارت شهرداری به عدد ۲۳ رسید.

مدیر پروژه شهر ترمیمی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به حضور گسترده اقشار و گروه‌های مختلف مردم از نقاط مختلف کشور با فرهنگ‌های گوناگون در پایانه‌های مسافربری، بروز و ظهور جرایم، تخلفات و تعارضات در این مجموعه بزرگ گریزناپذیر است اما استفاده از ظرفیت‌های ترمیمی و جلب مشارکت شهروندان در زمینه حل مسائل و رفع اختلافات فرصت خوبی است که می‌تواند در این شعبه مورد استفاده قرار بگیرد.

سروری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های گسترده تا پایان سال جاری، شعبه‌های دیگر شوراهای حل اختلاف نیز در مجموعه مدیریت شهری آغاز به کار خواهد کرد.

کد خبر 626398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.