پخش ۸ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در سطح این منطقه هشت هزار تن آسفالت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و پیاده‌روسازی معابر به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار به طول ۵۲۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد تومان در هشت ماهه امسال انجام شده است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به سرانه فضای سبز موجود در منطقه ۱۲، اظهار کرد: حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد این منطقه مسکونی، بخشی صنعتی و قسمت‌های دیگری از آن نیز در حریم است، به این معنی که ما در این منطقه فضای باز زیاد داریم که خارج از محدوده قرار دارد و اجازه صدور پروانه برای آنها را نداریم.

وی ادامه داد: با توجه به این سرانه مسکونی، احساس نیاز به پارک‌های محلی در منطقه ۱۲ بسیار مشهود است. در شهرک‌های این منطقه به دلیل صدور پروانه در ارتفاعات، مجموعه‌های پنج تا ۱۰ طبقه وجود دارد که شهروندان ساکن در بلوک‌های مسکونی برای آرامش خود به پارک نیاز دارند.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به توسعه این منطقه در بحث شهرسازی، گفت: در بین بلوک‌ها فضاهایی وجود دارد که ظرفیت تبدیل شدن به پارک محلی و پاتوق‌های شهری کوچک را دارد.

وی با اشاره به تکمیل بوستان مادر، خاطرنشان کرد: پارک مادر در محله نگین قبل از پارک نگین ساخته شده بود و حدود ۱۰ هزار مترمربع بین این دو پارک فضای خاکی وجود داشت که با تملک اراضی آن، طرح اتصال این دو پارک اجرا شد و بوستان مادر شکل گرفت و در اختیار شهروندان این منطقه قرار گرفت.

رسالت ادامه داد: در سطح این منطقه، هشت هزار تن آسفالت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و پیاده‌روسازی به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار به طول ۵۲۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد تومان در هشت ماهه امسال انجام شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از احداث کانال آب‌های سطحی به طول ۱۵۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان در شهرک صنعتی امیرکبیر خبر داد و افزود: بهره‌برداری از پروژه بزرگ و مشارکتی ورزشگاه نگین نیز در این منطقه با مشارکت سرمایه‌گذار انجام شد.

وی با بیان اینکه در پروژه ورزشگاه نگین آورده شهرداری زمین و صدور پروانه ساخت و احداث پروژه بر عهده سرمایه‌گذار بود، گفت: از این پروژه ۶۴ درصد سرمایه‌گذار و ۳۶ درصد شهرداری سهم دارد که درصد خوبی به سرمایه‌گذاران تعلق گرفت.

رسالت خاطرنشان کرد: این ورزشگاه دارای زمین ورزشی فوتبال و والیبال و قسمت زیرین کل این مجموعه ویژه آب‌درمانی و استخر است و در طبقه فوقانی آن سالن بدنسازی و بیلیارد وجود دارد.

کد خبر 626365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.