خیابان صنعتگران مشکلات ترافیکی خیابان امام خمینی(ره) را کاهش داد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به مشکلات ترافیکی خیابان امام خمینی(ره) گفت: خیابان صنعتگران یکی از راهکارهای رفع این مشکل بود که هزینه تملک، آزادسازی و احداث آن بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان هزینه در بر داشت.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افتتاح ۱۱ پروژه که به‌تازگی در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب ۱۰ مورد افتتاح بوده و یک مورد کلنگ‌زنی شده است، اظهار کرد: خیابان صنعتگران در خیابان امام خمینی (ره) به طول ۵۵۰ و با عرض ۲۸ متر که هزینه تملک، آزادسازی و احداث آن بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان بود، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی یکی از مشکلات خیابان امام خمینی (ره) را ترافیک آن در ساعت ۸ تا ۹ صبح برشمرد و افزود: این ساعت، زمان تردد کارگران شهرک صنعتی امیرکبیر برای رفتن به محل کار خود است، از این‌رو صبح‌ها، ترافیک سنگینی ایجاد می‌شود، حتی بعدازظهرها نیز پس از پایان ساعت کاری نیز با این مشکل مواجه هستیم.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: احداث خیابان صنعتگران یکی از راهکارهای رفع این مشکل بود که با افتتاح آن اتصال یک خیابان جدید به شهرک امیرکبیر انجام و مشکل ترافیکی این محدوده از شهر برطرف شد.

وی تصریح کرد: از دیگر نکات مثبت احداث این خیابان، اتصال شهرک مهدیه است و یکی از خروجی‌های این شهرک به امام خمینی (ره) نیز می‌تواند خیابان صنعتگران باشد.

رسالت با اشاره به کلنگ‌زنی مسیر خیابان سپاس به زرین (حدفاصل سپاس به زرین) در خیابان امام خمینی (ره) گفت: فاز اول این خیابان حدود ۲۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان انجام شده است که در این مسیر، گلوگاه‌های ترافیکی زیادی وجود دارد و در صورت اتصال این گلوگاه‌ها، کارگران شهرک صنعتی امیرکبیر می‌توانند به سهولت تردد کنند که امیدواریم تا اردیبهشت سال جدید این خیابان را نیز در اختیار شهروندان قرار دهیم.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه به‌خاطر وضعیت کمبود آب از پساب شهری برای آبیاری فضای سبز استفاده می‌شود، گفت: یکی از پروژه‌های منطقه ۱۲، بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ مخزن آب هزار متر مکعبی یاقوت در محله نگین بود که تملک و آزادسازی آن با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این ایستگاه پمپاژ، آب را از ناحیه حبیب‌آباد به منطقه هفت و ۱۲ متصل می‌کند و مشکل فضای سبز این منطقه با تکمیل رینگ پسابی مرتفع و دغدغه‌ای که در سال گذشته برای فضای سبز آن داشتیم تا حدود مطلوبی برطرف خواهد شد.

کد خبر 626363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.