بهره‌برداری از جایگاه عرضه سوخت شهر در آینده نزدیک

شهردار طاقانک گفت: عملیات اجرایی جایگاه عرضه سوخت شهر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال سال ۱۴۰۰ آغاز شد و بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با مجوز شرکت ملی فرآورده‌های نفتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

داوود امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرحله دوم آسفالت معابر شهر طاقانک با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در حال انجام است. این عملیات شامل هزینه‌های پخت، حمل و پخش از ابتدای دهه دوم آذرماه آغاز و تا پایان دهه دوم آذرماه تکمیل شد.

وی افزود: این پروژه با تخصیص ۳۰ تن قیر از منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و صرف ۶۰۰ تن آسفالت در سطحی به مساحت پنج هزار مترمربع از معابر شهر در حال انجام است.

شهردار طاقانک خاطرنشان کرد: شهرداری در صدد است تا قبل از فرا رسیدن فصل بارندگی اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان کند، بر همین اساس در مرحله دوم معابری آسفالت می‌شود که سیستم فاضلاب آنها تکمیل شده و در سال‌های آینده نیاز به حفاری نداشته باشد.

امیری اضافه کرد: عملیات اجرایی جایگاه عرضه سوخت شهر طاقانک با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال سال ۱۴۰۰ آغاز شد و بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با مجوز شرکت ملی فرآورده‌های نفتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تاکید کرد: این پروژه با تخصیص ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات سرمایه‌گذاری سازمان شهرداری‌ها و ۳۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از منابع داخلی شهرداری در حال انجام است.

شهردار طاقانک تصریح کرد: آسفالت مسیرهای تردد دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث نخستین جاده‌های حمل‌ونقل دارد و در همه دنیا اولویت نخست مدیریت شهری محسوب می‌شود؛ لذا شهرداری در راستای ارج نهادن به خواسته‌های بحق شهروندان، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

امیری گفت: تاکنون خیابان‌های ولیعصر غربی، فردوسی و شهید جهانگیر کریم‌زاده و کوچه‌های شهید کورش رفیعی، عطار، خیام، پروین اعتصامی، شاپور و امامزاده دو معصوم آسفالت‌ریزی شده است.

کد خبر 626350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.