اجرای طرح اصلاح پایه چراغ‌های بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری

شهردار قزوین گفت: شهرداری در راستای بهبود وضعیت سیمای شبانه فضای سبز میدان‌ها و بوستان‌ها، تعمیر و رفع اتصالی پایه چراغ‌های فضای سبز بوستان‌های سطح شهر را انجام داده است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عملیات جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی سطح ناحیه مینودر در حال انجام است، اظهار کرد: این اقدام در خیابان‌های آیت‌الله رفیعی، مسلم بن عقیل و اکباتان با هدف رعایت بهداشت در سطح محلات و زیبایی سیمای شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به بازدید مسئول ناحیه عظیمیه به همراه کارشناسان سازمان ترافیک از سه‌راهی اکبرآباد و بلوار دوکوهه با هدف ساماندهی و اصلاح طرح هندسی، افزود: با اعلام نظر کارشناسان نصب نیوجرسی، علائم راهنمایی و رانندگی و خطر در این محور انجام شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه نحوه صحیح تفکیک زباله به دانش‌آموزان دبستان شاهد آموزش داده شد، خاطرنشان کرد: ۱۸۵ سطل ویژه تفکیک زباله به دانش‌آموزان این واحد آموزشی توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری تحویل داده شده است.

صباغی از استمرار لکه‌گیری و مرمت آسفالت در سطح ناحیه مینودر و کوثر خبر داد و اضافه کرد: خیابان‌های میلاد و سعادت و شهرک کوثر با هدف تسهیل در تردد شهروندان ترمیم شد.

وی با اشاره به ادامه طرح اصلاح پایه چراغ‌های بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری قزوین، گفت: شهرداری در راستای بهبود وضعیت سیمای شبانه فضای سبز میدان‌ها و بوستان‌های شهر، تعمیر و رفع اتصالی پایه چراغ‌های فضای سبز بوستان‌های لاله، خبرنگار و میدان جانبازان را انجام داده است.

شهردار قزوین گفت: طی تفاهم‌نامه انجام شده با سازمان پسماند، عملیات خردایش سنگ نمک توسط دستگاه سنگ‌شکن کارخانه آسفالت جهت نمک‌پاشی معابر سطح شهر در زمان یخبندان با پنج کامیون در حال تحویل به سازمان پسماند است.

کد خبر 626337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.