برگزاری نخستین نمایشگاه بانوان کارآفرین استان البرز

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج از برگزاری نخستین نمایشگاه بانوان کارآفرین استان البرز با محوریت پوشاک اسلامی و حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

مهدی علیمردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت نقش مؤثر بانوان در جامعه و حمایت از ایده‌ها، تلاش‌ها و مهارت‌های مختلف زنان در شهر کرج، اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و رویکردهای مجموعه مدیریت شهری به ویژه سازمان فرهنگی شهرداری کرج، حمایت از زنان کارآفرین شهر به خصوص در بحث توانمندسازی است.

وی افزود: سازمان فرهنگی شهرداری نخستین نمایشگاه زنان کارآفرین استان البرز را با محوریت پوشاک اسلامی با ارائه محصولاتی نظیر پوشاک بانوان، کودک، شال و روسری، کیف، عبا و مانتو، چادر و ملزومات حجاب و صنایع دستی در مجموعه فرهنگی میلاد شهرداری کرج راه‌اندازی کرده است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: نمایشگاه زنان کارآفرین با هدف حمایت و کمک به شناخت بانوان توانمند حوزه کسب‌وکار، کارآفرینی و حمایت از کالای با کیفیت ایرانی برگزار شده است.

علیمردانی گفت: از تمام شهروندان دعوت به عمل می‌آید به منظور همراهی با این رویداد و حمایت از محصولات ایرانی، در نمایشگاه حضور یابند.

کد خبر 626301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.