پخش ۴۵۰۰ تن آسفالت در معابر بافت فرسوده شهر

شهردار گوگد گفت: سال جاری ۴۵۰۰ تن آسفالت در ۴۵ هزار مترمربع از معابر بافت‌های فرسوده شهر پخش شده است.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از معضلات و مشکلات اصلی بافت‌های فرسوده ملک‌های مخروبه است، اظهار کرد: به دلیل اختلاف میان وراث، این ملک‌ها رها شده و مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

وی افزود: شهرداری در حال رایزنی با ورثه این املاک فرسوده است و در صورت همکاری نکردن آنها از طریق ماده قانونی اقدامات لازم انجام می‌شود.

شهردار گوگد با اشاره به وضعیت معابر بافت‌های فرسوده شهر، خاطرنشان کرد: بعضی از معابر سطح شهر به دلیل بهسازی نشدن مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده بود؛ لذا شهرداری حدود ۷۰ درصد معابر سطح شهر و معابر داخل بافت فرسوده را بهسازی کرده است.

علی‌محمدی ادامه داد: یکی از موارد مهم مورد توجه شهرداری در فرآیند آسفالت معابر سطح شهر، اجرای کانیوگذاری و دفع آب‌های سطحی است.

وی گفت: سال جاری ۴۵۰۰ تن آسفالت در ۴۵ هزار مترمربع از معابر سطح شهر و بافت فرسوده پخش و ۱۵۰۰ مترمربع کانیوگذاری و زیرسازی قبل از آسفالت‌ریزی انجام شده است و در نظر داریم تا پایان امسال ۱۰ هزار مترمربع از دیگر معابر شهر را آسفالت کنیم.

شهردار گوگد افزود: در خیابان سیدمهدی گلپایگانی شهر گوگد، ۴۰۰ متر آزادسازی، زیرسازی و جدول‌گذاری انجام شده است و آسفالت آن نیز در دستور کار قرار دارد که در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال اجرا خواهد شد.

کد خبر 626260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.