اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro با قابلیت پخش ۳۶۰ درجه رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی علاوه بر گوشی‌های هوشمند جدید، از محصولات دیگر نیز رونمایی کرده است. یکی از این محصولات اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro است که می‌تواند با دیگر اسپیکرهای هوشمند موجود در بازار رقابت کند. قسمت بالایی این اسپیکر شفاف و دارای نور است که با ریتم موسیقی تغییر می‌کند.

اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro در رنگ مشکی موجود است و دارای پروتکل‌های انتقال صدا SBC و AAC، مقاومت هشت اهم و پورت AUX است. محصول ذکر شده دارای پیکربندی صوتی هفت واحدی است که نسبت به مدل‌های قبلی بهبود پیدا کرده است. این هفت واحد شامل یک بلندگوی سه واحدی با برد کامل برای صدای شفاف و یک passive radiator سه واحدی همچنین یک ساب ووفر سفارشی برای تجربه بی‌نظیر در فرکانس پایین است.

اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro علاوه بر کیفیت صدای قابل‌توجه، میدان صوتی ۳۶۰ درجه را نیز ارائه می‌دهد. بنابراین به همه اعضای خانواده اجازه می‌دهد در هر قسمتی از محیط که هستند از صدای بلند و خوب لذت ببرند. این محصول دارای جلوه نور محیطی کهکشانی است که با استفاده از لامپ‌های LED اطراف دستگاه ایجاد می‌شود. این جلوه‌های نورانی به صورت زنده ریتم موسیقی را دنبال می‌کند و یک فضای زیبا ایجاد می‌کند.

اسپیکر هوشمند شیائومی Sound Pro اکنون برای خرید در دسترس است؛ قیمت اولیه آن ۱۴۴ دلار است، البته اکنون این محصول با تخفیف ۱۰ درصدی همراه است. هنوز مشخص نشده است که اسپیکر شیائومی در بازارهای خارج از چین نیز عرضه خواهد شد یا خیر؟

کد خبر 626225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.