حضرت زهرا (س)، الگوی تمام و کمال ائمه معصومین (ع)

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار با تاکید بر ضرورت تبیین سبک زندگی فاطمی و علوی در جامعه گفت: حضرت زهرا (س) الگوی تمام و کمال ائمه معصومین (ع) و چشمه‌ رحمت، عفت، امید و حفظ ولایت است.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین ابراهیم جعفری در جمع مبلّغان و کارکنان تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: زندگانی حضرت زهرا (س) کوتاه، اما پربار است. زندگانی با عزت و عظمتی که ثمره‌اش حفظ قرآن، امامت و ولایت است.

وی افزود: ائمه معصومین (ع) حجت بر همه ما هستند و حضرت زهرا (س) حجت و الگوی تمام و کمال ایشان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) چشمه رحمت، عفت، امید و حفظ ولایت است. بنابراین ضروری است همه ظرفیت‌های عرصه تبلیغات اسلامی اعم از مبلّغان، هیئت‌های مذهبی، مداحان و عموم مومنان برای تبیین و ترویج سبک زندگی فاطمی و علوی در جامعه بیش از گذشته تلاش کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، برنامه‌ریزی برای ساماندهی مراسم عزاداری ایام فاطمیه را ضروری دانست و افزود: چه خوب است در این ایام که شب‌ها طولانی‌تر از دیگر ایام سال است، خانواده‌ها علاوه بر قرائت قرآن کریم، شرکت در جلسات فاطمیه، حافظ‌خوانی و ... ، قصه‌هایی از زندگی معصومین (ع) و به‌ویژه زندگی گهربار حضرت زهرا (س) را برای فرزندان خود بازگو کنند و خانه‌های خود را به نور حضرتش روشن سازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار با اشاره به رونق گرفتن مجالس مذهبی پس از بحران شیوع کرونا اظهار کرد: به یاری خدای متعال، کشور توانست از این بحران عبور کند و شاهد آن هستیم که امسال مراسم عزاداری ایام فاطمیه اول و دوم، علاوه بر منازل، در بیش از ۱۰۰ هیئت مذهبی و مسجد شهرستان برخوار برگزار می‌شود.

کد خبر 626214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.