توزیع روزانه ۸ هزار مرسوله پستی در سطح استان لرستان

مدیرکل پست استان لرستان گفت: پست استان لرستان با ۲۳۰ پرسنل، ۱۶ دفتر خدمات ارتباطی و ۳۰۰ نمایندگی توزیع روستایی روزانه هشت هزار مرسوله را در سطح استان توزیع می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم علی‌پناهی امروز _دوشنبه بیست‌ویکم آذر_ در هشتادوهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان اینکه این شهر به واسطه مرکزیت استان حدود چهار هزار مرسوله را توزیع می‌کند که به واسطه این چهار هزار مرسوله، هشت هزار سفر درون‌شهری کم شده است اظهار کرد: این اقدام علاوه بر کاهش سفرهای درون شهری، کاهش آلودگی محیط زیست، کاهش مصرف سوخت و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه ۲۵۶ هزار رکورد کد پستی توسط همکاران شرکت پست ثبت شده است، افزود: از حدود ۲۵۶ هزار رکورد کد پستی حدود ۱۱۰ هزار پلاک کد پستی در سطح شهر ساخته شده است.

مدیرکل پست استان لرستان گفت: آخرین باری که کدپستی درب منازل درج شده، سال ۸۵ بوده که متأسفانه از سال ۸۵ به بعد اقدامی صورت نگرفته است و این در حالی است که ساخت و نصب کدپستی جز وظایف شهرداری است، اما با وجود مکاتبات در این زمینه اتفاقی نیافته است.

وی با بیان اینکه پست استان لرستان اخذ قبوض کاغذی را حذف و قبوض الکترونیکی را بابت قبول مرسولات در اختیار مردم قرار داده است، به مزایای پروژه جی‌نف اشاره کرد و گفت: بر عکس کدپستی که شناسایی یک مکان با توجه به معابر اصلی و فرعی است، اما جی‌نف پیشرفته است و از این طریق موقعیت طول و عرض جغرافیایی مکان به دست می‌آید که ضریب خطای بسیار پایینی را نیز خواهد داشت.

کد خبر 626212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.