ارائه سریع خدمات به مردم بخشی از مزایای پروژه (GNAF) است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: الکترونیکی شدن خدمات و ارائه سریع خدمات به مردم تنها بخشی از مزایای پروژه( GNAF) در شهر خرم آباد است که می‌طلبد کمبودهای موجود در مسیر اجرایی شدن این طرح برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید دریکوند امروز _دوشنبه بیست‌ویکم آذر_ در هشتادوهشتمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم آباد که با حضور «ابراهیم علی‌پناهی» مدیرکل پست لرستان با موضوع بررسی پروژه (GNAF) و ارائه خدمات الکترونیکی به مردم، همچنین پروژه‌های مشترک این دو نهاد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شعار سال و گستره فعالیتی که امروز شهرداری در ارائه خدمات به مردم شهر دارد نیازمند اشتراکاتی با شرکت پست است.

وی با اشاره به اینکه دربحث مسائل مرتبط با املاک، الکترونیکی کردن خدمات وفعالیت‌های روزمره که به مردم ارائه می‌شود یک ضلع آن را شرکت پست تشکیل می‌دهد و ما خواستارتسریع در روند اجرای پروژه ملی ( GNAF) در خرم آباد هستیم، افزود: الکترونیکی شدن خدمات و ارائه سریع خدمات به مردم تنها بخشی از مزایای پروژه( GNAF) در شهر خرم آباد است که می‌طلبد کمبودهای موجود در مسیر اجرایی شدن این طرح برطرف شود.

ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک بین شهرداری و پست

حجت‌اله احمدی‌پور، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهرخرم آباد در این جلسه خواستار ایجاد بانک اطلاعاتی مشترک بین شهرداری و پست برای پیشگیری از بروز مشکلاتی از قبیل تکرار در نامگذاری معابر شد و گفت: ضرورت دارد شهرداری و پست در این زمینه تفاهم نامه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پلاک‌های زوج و فرد و کدپستی‌های ۱۰ رقمی لحاظ نمی‌شود و همین امر باعث سردرگمی شهروندان و بروز مشکلاتی در این زمینه شده است، اظهار کرد: می‌طلبد اداره پست برای رفع این مشکل اقدام کند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهرخرم آباد اظهار کرد: دربرخی موارد اخطارهایی که واحد نوسازی شهرداری براساس گروه گردشگری داخلی شهرداری و خدمات همچنین اداره پست بر اساس آدرس ونشانی املاک دارد تجمیع این دو می‌تواند منجر به یک راهکار مشترک برای کسب یک در آمد مشترک شود که می‌طلبد شهرداری و پست نشست مشترکی در این زمینه داشته باشند.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت پست برای توزیع قبوض نوسازی، اخطاریه‌های ماده ۱۰۰ و سایر اخطارهایی که شهرداری می‌دهد استفاده شود و در راستای هرچه بهتر و دقیق‌تر پروژه جی نف و طراحی در اجرای به‌روز نقشه‌های شهر خرم آباد با همکاری سایر سازمان‌های مکان محور به تحقق این دو هدف کمک کنیم.

کد پستی برخی منازل شهر خرم آباد تکمیل نشده است

یونس امرایی، رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد نیزخواستار کارگروهی مشترک بین شهرداری و پست درباره ارائه کد پستی‌های سطح شهر شد و گفت: کد پستی شناسنامه املاک است که باید در شهر وجود داشته باشد، چراکه وجود این کد پستی‌ها همانند کد ملی است که اشخاص دارند.

وی تصریح کرد: کدپستی املاک یکی از ضروریات است که در شهر خرم آباد برای بعضی منازل تکمیل نشده است، لذا ضرورت دارد تا این مهم از جانب شهرداری و پست مورد توجه قرار گیرد و کار گروهی در این زمینه برای تسریع در این امر صورت گیرد.

کد خبر 626211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.