مشکلات زیرساختی «اصنو» رفع شود

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سامانه اصنو به لحاظ زیرساخت مشکلاتی دارد که در حوزه شهرسازی باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا مجید نادرالاصلی امروز _دوشنبه بیست‌ویکم آذر_ در دیدار با فعالان عرصه ساخت‌وساز مسکن که با هدف بررسی مشکلات اصنو (سرا ۱۰) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی مجموعه مدیریت شهر و شورا در دوره ششم الکترونیکی کردن خدمات شهرداری است.

وی با بیان اینکه به دلیل وجود مشکلات در بخش دریافت پروانه ساختمان، نگاه مدیریت شهر مکانیزه کردن کل این سیستم است، گفت: تلاش شد تا ارتباط مستقیم مردم با بدنه شهرداری به صورت ارگانیک و سازمان‌یافته باشد که در ۱۶ ماه گذشته مدیریت شهر و شورا بر این موضوع اجماع داشته‌اند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه سامانه سرای ۸ نیز زمان اجرا دچار مشکلاتی بود، ادامه داد: نیازمند همت جمعی هستیم تا سامانه اصنو (سرا ۱۰) به صورت کامل تحقق یابد و باید مشکلات در این بخش را به صورت تخصصی و فنی احصا شود و برای رفع آن راهکار بدهیم.

وی با تاکید بر اینکه این خدمت در این دوره مدیریت شهری به صورت کامل اجرایی می‌شود، افزود: به لحاظ زیرساخت مشکلاتی وجود دارد که در حوزه شهرسازی باید رفع شود.

نادرالاصلی با تاکید بر اینکه بحث درآمد برای مدیریت شهر جدی است، گفت: درآمد شهرداری را در حوزه دریافت پروانه با طبقه‌بندی‌های مختلف تقلیل دادیم تا دسترسی مردم به نیازها فراهم شود و این نگاه جدی در تمام اعضای شورای اسلامی شهر به‌ویژه شهردار و تمام نقش‌آفرینان تأثیرگذار در این حوزه وجود دارد.

کد خبر 626193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.