امکان خدمت‌رسانی به ایستگاه‌های اشراق و ۱۵ خرداد وجود ندارد

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: به دلیل حفاری شرکت آبفا، خطوط ۸۰، ۸۳ و ۷۱ از بخشی از کندروی جنوبی بزرگراه شهید چمران عبور نمی‌کند و ایستگاه اشراق و ۱۵ خرداد از مدار خدمت‌رسانی خارج شده است، لذا شهروندان می‌توانند برای استفاده از اتوبوس به ایستگاه مقابل خیابان شاهد مراجعه کنند.

سیدمهدی علاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به حفاری شرکت آبفا در کندروی بزرگراه شهید چمران، خطوط ۸۰ و ۸۳ دچار تغییر مسیر شده است.

وی با بیان اینکه در ایستگاه‌های اشراق و ۱۵ خرداد در بزرگراه شهید چمران خطوط ۸۰، ۸۳ و ۷۱ امکان سرویس‌دهی ندارد و اتوبوس‌های خط ۷۱ در ادامه مسیر در خیابان پوریای‌ولی از خیابان مولوی خارج و به بزرگراه چمران وارد می‌شود ادامه داد: شهروندان باید برای استفاده از این خط به ایستگاه خیابان شاهد مراجعه کنند. شهروندانی که از این خطوط استفاده می‌کنند، می‌توانند به ایستگاه قبلی پل چمران یا ایستگاه بعدی جنب خیابان شاهد مراجعه کنند.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: خط ۸۰ از مبدا سه‌راه ملک‌شهر با گذر از پل چمران، بزرگراه‌های شهیدان چمران، آقابابایی، صیاد شیرازی و میدان شهروند به سمت پایانه صفه حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: مسیر خط ۸۳ نیز از سه‌راه ملک‌شهر آغاز می‌شود و با گذر از بزرگراه شهید چمران و عبور از خیابان پروین اعتصامی به سمت میدان بزرگمهر حرکت می‌کند و خط ۷۱ از پایانه بابلدشت در مسیر خیابان ضابط‌زاده، چمران، آل‌بویه و شهرک ولی‌عصر (عج) حرکت می‌کند.

علاء‌الدینی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادها و انتقادهای خود را به شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۶۴۶ ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۸۱۸۸ تماس بگیرند.

کد خبر 626174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.