تعامل و همکاری با همه دستگاه‌ها رویه مدیریت شهری است

شهردار مبارکه گفت: همکاری با همه دستگاه‌ها رویه مدیریت شهری است و با هدف خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان آماده هرگونه تعامل با دستگاه‌ها، نهادها و ادارات هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز _دوشنبه بیست‌ویکم آذرماه_ در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، اظهار کرد: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و حفظ و اشاعه فرهنگ شهادت توفیقی بزرگی است که اجر دنیوی و اخروی به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا وظیفه اخلاقی ما است، افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با برگزاری چنین برنامه‌هایی ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نام و یاد شهدای گرانقدر را زنده و از خانواده‌های آنها تقدیر کنیم.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی شهیدانی است که برای دفاع از میهن اسلامی جان شیرین خود را تقدیم کردند.

احمدی با بیان اینکه شهرداری مبارکه همه تلاش خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده‌های معظم شهدا انجام می‌دهد، تاکید کرد: شهدا سرمایه‌های ارزشمند این جامعه هستند و مدیریت شهری مبارکه برای پیش‌برد اهداف آنها تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم و نباید بگذاریم خون شهدا پایمال شود، گفت: همه باید به وظایف خود عمل کنیم، مهم‌ترین وظیفه ما خدمت به مردم است، چنانچه بیشتر شهدا در وصیت‌نامه‌های خود تاکید بسیاری بر خدمت به مردم دارند.

به گزارش ایمنا، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در راستای تجلیل از زحمات بسیجیان در برگزاری کنگره سرداران و ۶۰۰ شهید این شهرستان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد خبر 626168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.