در شهرکرد مکان تفریحی و گردشگری وجود ندارد

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: در شهرکرد مراکز تفریحی، گردشگری یا تاریخی وجود ندارد که مسافران به آن مراجعه کنند، بنابراین باید تدابیری اندیشیده شود که در سال جدید مسئولان برای ایجاد مکان‌های گردشگری در این شهر تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف صادقی امروز _دوشنبه بیست‌ویکم آذر_ در جلسه شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: تعمیر و مرمت جداول به منظور هدایت روان‌آب‌ها و لایروبی مسیل‌ها، کانال‌ها و حفر چاه‌های جذبی به‌صورت ویژه مورد توجه شورای اسلامی شهر قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت اولویت‌بندی پروژه‌های هدایت و دفع آب‌های سطحی شهرکرد، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرکرد در قالب طرح‌های عمرانی، برنامه مدونی برای کاهش و رفع معضل آب‌گرفتگی در معابر شهری دنبال می‌کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و بهداشت عمومی شورای اسلامی شهرکرد درباره دریافت کرایه تاکسی بیش از نرخ مصوب توسط برخی رانندگان تاکسی، گفت: اگر گزارشی در خصوص افزایش بی‌رویه نرخ کرایه‌های تاکسی به شورای اسلامی شهر ارسال شود، پیگیری لازم را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر باید در خصوص تعیین تکلیف برج دوقلو اقدامات لازم را انجام دهد، افزود: در صورت فروش، برج باید تغییر کاربری داده شود و تعداد طبقات کاهش یابد و همچنین مسائل ترافیکی باید رفع شود.

صادقی با بیان اینکه زمانی برای تعلل وجود ندارد و برج دوقلو باید سریع‌تر تعیین تکلیف و با توجه به مصوبات شورای دوره قبل تصمیم اتخاذ شود و به یک جمع‌بندی برسیم، اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از مسائل را نمی‌توان به درستی از یکدیگر تفکیک کرد اما مجموعه مدیریت شهری تلاش کرده در جهت هم‌افزایی و مصلحت مردم بسیاری از مشکلات را پیگیری و رفع کند.

وی گفت: در شهرکرد مکان تفریحی، گردشگری یا تاریخی وجود ندارد که مسافران مراجعه کنند، بنابراین باید تدابیری اندیشیده شود که در سال جدید مسئولان برای ایجاد مکان‌های گردشگری در شهرکرد تلاش کنند.

محمدرضا محمدیان، معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به عزم جدی این حوزه برای رفع بعضی مشکلات باقی‌مانده، از شهروندان خواست برای کاهش عوارض ناشی از بارندگی، از احداث پل‌های نامناسب، غیراستاندارد، تخریب یا تغییر شکل مسیر جوی‌ها و جداول اجتناب کنند.

اکبر شاهوردی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد نیز گفت: این سازمان در راستای خدمات ذاتی و سازمانی خود و به منظور رفاه حال شهروندان با جدیت و برای بارندگی‌ها، اقدامات و طرح‌های در دست اقدام را به پایان خواهد رساند.

کد خبر 626105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.