سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان شهری بیمه می‌شوند

معاون مالی اقتصادی شهرداری اصفهان گفت: تلاش کردیم بسترهای همکاری سرمایه‌گذاران را گسترش دهیم، به همین منظور مقرر شد بیمه‌ای مختص پوشش ریسک سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شود تا ریسک سرمایه‌گذاری به حداقل ممکن برسد و آن‌ها با آسودگی در امورات شهری سرمایه‌گذاری کنند.

محسن رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در معاونت مالی اقتصادی این دوره از مدیریت شهری اصفهان سعی در تأمین منابع لازم برای برای فعالیت‌های مختلف شهرداری اعم از نگهداری شهر و فعالیت‌های عمرانی با بهترین شکل و بهینه‌ترین هزینه ممکن شده است.

وی افزود: ما موظف هستیم از اموال و دارایی‌های شهرداری حراست کنیم و اقداماتی جهت مولدسازی این اموال انجام دهیم تا توسعه شهری زمینه‌ساز افزایش کیفیت زندگی شهروندان قرار گیرد، همچنین لازم است بسترسازی جهت مشارکت شهروندان در اداره امور شهر در زمینه اقتصادی ایجاد شود.

معاون مالی اقتصادی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عده‌ای از شهروندان توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران حرفه‌ای شهر هستند و اقدامات انجام شده از سوی آن‌ها به توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز مردم در شهر کمک می‌کند و شهر با فعالیت‌های آن‌ها به سمت افزایش کیفیت زندگی پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: در معاونت مالی اقتصادی شهرداری اصفهان تلاش کردیم بسترهای همکاری سرمایه‌گذاران را گسترش دهیم و در این راستا با آسیب‌شناسی‌های انجام شده از مشارکت بخش خصوصی در سنوات قبل این نتیجه حاصل شد که نسبت به دو موضوع مهم از جمله کاهش ریسک سرمایه‌گذاری برای فعالان اقتصادی و اعمال بسترهای مناسب مشارکت و تأمین مالی برای سرمایه‌گذاران تمرکز ویژه داشته باشیم.

رنجبر ادامه داد: در موضوع کاهش ریسک، باید برنامه‌ای برای بیمه مشارکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شود که اگر قصوری در بوروکراسی اداری ایجاد شد، ایشان متضرر نشوند و آن‌ها را رها نکنیم تا از طریق پیگیری‌های قراردادی و حقوقی به نتیجه برسند، به عبارتی ما باید تضمین‌کننده اصل و سود سرمایه آن‌ها باشیم و ایده‌های آن‌ها را توسعه دهیم.

وی اظهار کرد: در مذاکرات انجام شده با شرکت‌های بیمه‌گذار مختلف برای موضوع بیمه سرمایه‌گذاران نتایجی به‌دست آمد که در حال نهایی شدن این موضوع هستیم. به همین منظور مقرر شد بیمه‌ای مختص پوشش ریسک سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شود تا ریسک سرمایه‌گذاری به حداقل ممکن برسد و آن‌ها با آسودگی در امورات شهری سرمایه‌گذاری کنند.

کد خبر 626102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.