سپاهان در لیگ برتر هندبال کار راحتی دارد/سرمربی تیم ملی گفت برای او سورپرایز بودم!

«تیم ما فصل گذشته قهرمان شد و من پاسور اول تیم بودم، اما به اردوی نخست تیم ملی دعوت نشدم؛ نمی‌دانم به خاطر صلاحدید کادر فنی بود یا اینکه افراد دیگری از فدراسیون هندبال تصمیم‌گیری کردند.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال سپاهان تا پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر هندبال با ۱۷ امتیاز در صدر جدول حضور دارد. این درحالی است که دو بازی از نیم‌فصل اول این رقابت‌ها باقی‌مانده، اما از فدراسیون هندبال شنیده می‌شود برای آنکه تیم‌ها مجبور به پرداخت مطالبات بازیکنان شوند، فدراسیون اعلام نیم‌فصل کرده است.

طلایی‌پوشان سپاهان از بهمن ماه کار خود را در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا آغاز خواهند کرد، اما هنوز باشگاه سپاهان خبری مبنی بر اردو برای تیم نداده است. کامیار طاهری یکی از بازیکنان باتجربه سپاهان است که از آکادمی باشگاه رشد کرده و درحال‌حاضر بازیکن فیکس سپاهانی‌ها محسوب می‌شود.

این بازیکن که عملکرد خوبی در فصل گذشته و نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر هندبال داشته است، انتقادهایی را نسبت به حضور نیافتنش در تیم ملی مطرح کرد. خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی با کامیار طاهری بازیکن تیم هندبال سپاهان داشته که در ادامه می‌خوانید:

شرایط سپاهان را در نیم‌فصل اول چگونه ارزیابی می‌کنید؟

شرایط تیم خیلی خوب است، همه بازیکنان آماده هستند، چند نفر مصدومیت‌های جزئی دارند که تا قبل از جام جهانی آماده مسابقات می‌شوند. سطح سپاهان مانند یک تیم در سطح آسیا است و در لیگ برتر هندبال ایران کار راحتی داریم. فصل گذشته قهرمان رقابت‌های لیگ برتر هندبال شدیم که برای فصل جدید و رقابت‌های آسیا با صلاحدید کادر فنی و در راستای تقویت تیم، افشین صادقی از اول فصل به جمع ما اضافه شد.

سطح لیگ برتر هندبال چگونه است، گویا تنها رقیب سپاهان در لیگ نماینده کازرون است

لیگ خوبی داریم، اما در لیگ حاضر قدرت بین دو تیم سپاهان و کازرون است که در بازی رفت مقابل این تیم جلو بودیم، اما با بدشانسی مسابقه را با تساوی تمام کردیم، امیدواریم در بازی برگشت بتوانیم انتقام بگیریم و مانند سال گذشته قهرمان شویم.

امسال لیگ برتر هندبال تعطیلات زیادی به خود دیده است. این موضوع باعث شده برخی تیم‌ها از جو مسابقه دور شوند و آمادگی خود را از دست بدهند. درصورتی‌که تعداد دیگری از تیم‌ها هم با تمرین بیشتر به آمادگی بیشتر خواهند رسید. نظر شما در این رابطه چیست؟

این تعطیلی‌ها بیشتر به ضرر تیم ما است، زیرا با توجه به تعداد بازیکنانمان بعد از هر بازی زمان کمی برای ریکاوری داریم. این تعطیلات باعث می‌شود تیم‌ها از شرایط آمادگی خارج شوند و دوباره بدنسازی کنند، اما اجتناب‌ناپذیر است زیرا در دنیا همه لیگ‌ها به خاطر جام جهانی هندبال تعطیل می‌شوند. به نظر می‌رسد اگر تیم‌ها برنامه‌ریزی و بدنسازی مناسب داشته باشند، می‌توانند آمادگی خود را حفظ کنند.

سپاهان در لیگ برتر هندبال کار راحتی دارد/سرمربی تیم ملی گفت برای او سورپرایز بودم!

از رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا بگویید. این رقابت‌ها از چه زمانی شروع می‌شود؟

جام باشگاه‌های آسیا از بهمن ماه شروع می‌شود که قرار بود این رقابت‌ها در عربستان برگزار شود، اما شایعاتی پیش آمده که ژاپن میزبانی مسابقات را گرفته است. بازی‌ها هرکجا برگزار شود، تیم ما تلاش می‌کند از مرحله گروهی بالا بیاید و برای سکو بجنگد.

باشگاه سپاهان اردویی برای این رقابت‌ها پیش‌بینی کرده است؟

صحبت‌هایی مبنی بر برگزاری اردو در کیش مطرح شده، اما مشخص نیست. اگر خارج از اصفهان هم اردو نداشته باشیم، حتماً در خود اصفهان به اردو می‌رویم و تمرینات را با جدیت بیشتری پیگیری می‌کنیم.

در رابطه با تیم ملی بگویید، فکر می‌کنید چرا نام شما در لیست نهایی قرار نگرفت؟

تیم ما فصل گذشته قهرمان شد و من پاسور اول تیم بودم، اما به اردوی اول تیم ملی دعوت نشدم که نمی‌دانم به خاطر صلاحدید کادر فنی بود یا اینکه افراد دیگری از فدراسیون هندبال تصمیم‌گیری کردند. برای اردوی آخر تیم ملی به اردو دعوت شدم که به خاطر مصدومیت شرایط خوب بدنی نداشتم و مربی هم لیست را داده بود، خود سرمربی گفت تو برای من یک سورپرایز بودی، اما تو را ندیده بودم و لیست را رد کردیم.

امیدوارم تیم ملی در جام جهانی هندبال نتایج خوبی بگیرد زیرا به نفع هندبال کل کشور است. ناراحتی من از این بابت است که چطور بازیکنی در این سطح را ندیده‌اند، اما بازیکنی که در تیم پایین جدول فیکس هم نبوده را دعوت کردند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد کمک‌های وویوویچ نامی از شما برای این مربی نبردند

مسئله همین است که چرا آن‌ها بازیکن نیمکت‌نشین معرفی کردند، اما من را که در فینال فیکس بودم، دعوت نکردند! مشخص نیست دلیل آن چیست؛ بهتر است چیز دیگری نگویم.

کد خبر 626076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.