پرشی شگفت‌انگیز که رویای رونالدو را به کابوس تبدیل کرد!+عکس

یوسف النصیری مهاجم تیم‌ ملی مراکش با ضربه‌ سری که در ارتفاع دو متر و ۷۵ سانتی‌متری زد و دروازه پرتغال را باز کرد، شیرهای‌اطلس را برای نخستین‌بار به نیمه‌نهایی جام‌ جهانی رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال مراکش و پرتغال رأس ساعت ۱۸:۳۰ _شنبه‌شب نوزدهم آذرماه_ در چارچوب سومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه الثمامه مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و در پایان تیم ملی مراکش با پیروزی باورنکردنی و به‌یادماندنی یک بر صفر مقابل پرتغال، به نیمه‌نهایی صعود کرد و پرتغال هم به تلخ‌ترین شکل ممکن حذف شد.

اواخر نیمه نخست دیدار مراکش و پرتغال، این تیم ملی مراکش بود که با پرش فوق‌العاده و ضربه سر دیدنی یوسف النصیری به گل رسید و با محافظت از آن گل تا پایان بازی، برای نخستین‌بار در تاریخ خود و در بین کشورهای آفریقایی، صعودی تاریخی به جمع چهار تیم برتر جهان را رقم زد.

گل النصیری در شرایطی به‌ثمر رسید که طبق طرح جئوگرافیتی نشریه موندو، مهاجم مراکش به‌طرز شگفت‌انگیزی در ارتفاع ۲ متر و ۷۵ سانتی‌متری به توپ ضربه زده است!

پرشی شگفت‌انگیز که رویای رونالدو را به کابوس تبدیل کرد!+عکس

حتی در فضای‌مجازی، کاربران و فوتبال‌دوستان این پرش النصیری را با پرش کریستیانو رونالدو برابر منچستریونایتد مقایسه کردند؛ رونالدو در زمان به‌ثمر رساندن آن گل تاریخی برابر منچستریونایتد در لیگ‌قهرمانان اروپای فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۲ ارتفاع ۲ متر و ۹۳ سانتی‌متری از زمین را به‌ثبت رسانده بود و همچنان بیشترین پرش و ضربه به توپ در بالاترین ارتفاع را به خود اختصاص داده است.

پرشی شگفت‌انگیز که رویای رونالدو را به کابوس تبدیل کرد!+عکس

کد خبر 626049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.