آسفالت بیش از ۱۵ هزار مترمربع از معابر سطح شهر براساس اولویت‌بندی

شهردار خمین گفت: طی دو ماه اخیر، ۱۵ هزار و ۴۵۰ مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اجرای آسفالت معابر بر اساس درخواست شهروندان و اولویت‌بندی مناطق انجام می‌شود، اظهار کرد: با وجود گران شدن قیمت آسفالت و پرداخت نشدن به‌موقع عوارض از سوی شهروندان، شهرداری خمین به صورت مستمر روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر را انجام می‌دهد.

وی افزود: در آبان‌ماه سال جاری کوچه شهید حسینی در خیابان فرهنگسرا، کوچه شهید بهروزی و شهید حسنی در خیابان قیام، کوچه شهید لک در بلوار قدس، کوچه شهید افسریان در خیابان آیت‌الله سعیدی، مقابل ایستگاه آتش‌نشانی شماره دو و خیابان امامت جنوبی با مجموع مساحت ۲۴۳۰ مترمربع و با استفاده از حدود ۲۰۰ تن آسفالت و یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم قیر لکه‌گیری شد.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: آبان‌ماه سال جاری محوطه ستاد نیروی انتظامی به مساحت ۲۷۷۴ مترمربع، کوچه شهید زارعی واقع در محله فیروزآباد به مساحت ۵۵۰ مترمربع و کوچه پوریای ولی واقع در شهرک نخ طلا به مساحت ۱۳۷۰ مترمربع به طور کامل با دستگاه فینیشر و با حدود ۷۰۵ تن آسفالت و دو تن و ۵۰۶ کیلوگرم قیر آسفالت شد.

احمدی اضافه کرد: در آذرماه سال جاری نیز عملیات جدول‌گذاری و کانیو به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی کوچه شهید خراسانی واقع در خیابان طالقانی انجام و ۸۰۰ مترمربع کنار کانیو لکه‌گیری آسفالت شده است.

وی از نصب چهار سرعت‌گیر با مصوبه شورای ترافیک در کوی بعثت خبر داد و گفت: در ماه جاری عملیات لکه‌گیری آسفالت کوچه شهید ورمزیار و شهید مهدی واقع در فیروزآباد، تعدادی کوچه در خیابان شریعتی با مساحت ۲۲۴۴ مترمربع با ۱۳۰ تن و ۹۰۰ کیلو آسفالت و حدود دو تن قیر لکه‌گیری و آسفالت شد.

شهردار خمین با اشاره به عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر توسط پیمانکار شهرداری افزود: در کوچه‌های شهید سهرابی و نوید واقع در بلوار جانبازان و کوچه فرهنگ پنج به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع، ۶۰ تن آسفالت پخش شده است.

کد خبر 625988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.