گیتی‌پسند ۶ _ فرش‌آرای مشهد ۲/ شاگردان کشاورز در کورس قهرمانی باقی ماندند

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در خانه، با نتیجه شش بر دو، فرش‌آرای مشهد را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و فرش‌آرای مشهد از ساعت ۱۶:۰۰ امروز _ یکشنبه بیستم آذر _ در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در سالن پیروزی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان، گیتی‌پسند شش بر دو از سد فرش‌آرا گذشت‌.

رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و فرش‌آرای مشهد

سالن: پیروزی (بدون تماشاگر)

گل‌زنان: علی مروتی (گیتی‌پسند - دقایق ۴، ۱۹، ۲۴ و ۳۳)، امیرحسین داوودی (فرش‌آرا - دقیقه ۶)، مهدی کریمی (گیتی‌پسند - دقیقه ۷)، سعید سروری (فرش‌آرا - دقیقه ۱۴) و محمدحسین درخشانی (گیتی‌پسند - دقیقه ۱۶).

کارت زرد: حمید قهرمانی (فرش‌آرا)

کوبل داوری: وحید سلیمانی (تهران)، محسن وحدانی (بوشهر)، مجتبی بختیاریان (قم)، محمدمهدی حقوقی (فارس)، عارف سیاحی (خوزستان)، سید کمال حسینی (نماینده سازمان لیگ).

بازیکنان گیتی‌پسند:

ابوالفضل حسن‌خانی (۲)، علی‌اصغر حسن‌زاده (۷)، فرهاد توکلی (۱۸)، محمدحسین درخشانی (۷۷)، مهدی کریمی (۹۹)، مسعود یوسفی (۱۳)، علیرضا وفایی (۶)، علی مروتی (۱۰)، بهزاد رسولی (۲۸)، فرهاد فخیم (۱۹)، مهدی عبداللهی (۲۹) و امین جعفری (۱۵).

سرمربی: محمد کشاورز

بازیکنان فرش‌آرا:

محمدعلی نیکنام (۲)، حمید قهرمانی (۶)، حامد عبداللهی (۷)، سجاد عادلی‌پور (۸)، سعید سروری (۱۰)، سینا اسدی (۱۱)، حمید حسینی (۱۲)، محمدرضا احمدی (۱۴)، قدرت بهادری (۱۷)، امیرحسین داوودی (۲۳) و مرتضی فراهانی (۶۷).

سرمربی: قدرت بهادری

شرح بازی:

در نیمه اول شاهد یک بازی جذاب و دیدنی از سوی هر دو تیم بودیم. گیتی‌پسندی‌ها که به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم و حیاتی داشتند، طوفان به‌راه انداختند و در حملات متعدد، بالاخره به گل رسیدند. اما جدال شطرنجی میان گیتی‌پسند و فرش‌آرا تا یک‌دقیقه مانده به پایان نیمه اول ادامه یافت. گیتیزن‌ها ابتدا دروازه حریف را باز می‌کردند و پس از چند دقیقه، فرش‌آرا کار را به تساوی می‌کشاند. این روند در نهایت با دبل علی مروتی پاره شد و گیتی‌پسند با برتری و اختلاف دوگله نیمه اول را ۴ بر ۲ مقابل فرش‌آرا به پایان رساند.

نیمه دوم ورق کاملاً برگشت و بازی از جذابیتی که در نیمه اول داشت فاصله گرفت. گیتی‌پسند باز هم مالکیت بیشتری در اختیار گرفت و به گل پنجم هم رسید، اما فرش‌آرا دیگر نتوانست پابه‌پای میزبان جلو برود. اختلاف یک‌گله از دست قدرت بهادری و تیمش دررفت و فاصله دو تیم به عدد سه رسید. فرش‌آرایی‌ها در حالی که ۹ دقیقه به پایان بازی مانده بود، در هر حمله پاورپلی می‌کردند و بدون دروازه‌بان، با فشارهای همه‌جانبه سعی در کم کردن اختلاف داشتند که موفق نبودند و در طرف مقابل این گیتی‌پسند بود که باز هم گل‌زنی کرد و پیروزی‌اش سنگین‌تر شد.

شرح گل‌ها:

دقیقه ۴- (گیتی‌پسند): پاس‌های متوالی بازیکنان گیتی‌پسند در نهایت با شوت دقیق علی مروتی از پشت محوطه جریمه فرش‌آرا به گل نخست بازی برای میزبان تبدیل شد.

دقیقه ۶- (فرش‌آرا): اولین موقعیت جدی فرش‌آرایی‌ها به یک تک‌به‌تک تبدیل شد و ضربه محکم امیرحسین داوودی کار را به تساوی کشاند.

دقیقه ۷- (گیتی‌پسند): مهدی کریمی موفق شد روی اشتباه بازیکنان فرش‌آرا، گل دوم را خیلی زود برای گیتی‌پسند به‌ثمر برساند و شاگردان کشاورز دوباره پیش افتادند.

دقیقه ۱۴ (فرش‌آرا): اشتباه و غفلت گیتی‌پسندی‌ها سعید سروری را در فرصت گل‌زنی قرار داد تا این بازیکن یک‌بار دیگر فرش‌آرا را به بازی برگرداند.

دقیقه ۱۶- (گیتی‌پسند): محمدحسین درخشانی پس از چند تلاش از سوی بازیکنان گیتی‌پسند، در نزدیکی محوطه جریمه فرش‌آرا، گل سوم میزبان را وارد دروازه حریف کرد تا گیتیزن‌ها برای سومین بار در نیمه اول از فرش‌آرا پیش بیفتند.

دقیقه ۱۹ (گیتی‌پسند): گلر فرش‌آرا درون محوطه جریمه خودی، علی‌اصغر حسن‌زاده را نقش بر زمین کرد. علی مروتی پشت ضربه پنالتی ایستاد و گل چهارم را برای گیتی‌پسندی‌ها زد.

دقیقه ۲۴- (گیتی‌پسند): شاگردان محمد کشاورز در نیمه دوم برای بالا بردن اختلاف با چند حمله خطرناک، بالاخره دقیقه ۲۴ توانستند گل پنجم را وارد دروازه فرش‌آرا کنند.

دقیقه ۳۳ (گیتی‌پسند): علی مروتی برای چهارمین بار در این بازی گل‌زنی کرد تا اندک امیدهای فرش‌آرا نیز از بین برود.

کد خبر 625979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.