آنچه در جلسه علنی شصت‌وهفتم شورای شهر اصفهان گذشت

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات طرح‌ها و لوایح مطرح شده در شصت‌وهفتمین جلسه علنی شورا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا علی صالحی امروز _یکشنبه بیستم آذرماه_ در گفت‌وگوی خبری پس از جلسه شصت‌وهفتم شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به طرح‌ها و لوایح بررسی شده در جلسه امروز اظهار کرد: در ابتدای جلسه، موضوع آئین‌نامه بازنگری شده کمیته مساعدت و مشارکت با مراکز فرهنگی شهر اصفهان در قالب لایحه‌ای در کمیسیون فرهنگی مطرح و در صحن شورا بررسی شد. این آئین‌نامه با هدف توسعه فعالیت‌های مردمی که رویکرد شورا است، مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: امروز با شروطی این آئین‌نامه مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت تا با حمایت از فعالیت‌های مردمی شاهد رونق فعالیت‌های فرهنگی در شهر باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: واگذاری ادامه نظارت کارگاهی بر حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان امروز در صحن علنی شورا مطرح و توضیحات مختلفی در این راستا ارائه شد که در نهایت با توجه به نکات لازم، لایحه در شورا به تصویب نرسید.

وی ادامه داد: امروز الحاقیه قرارداد تنظیمی شهرداری و بنیاد تعاون فراجا برای ایجاد مسکن کارکنان فراجا در اصفهان را بررسی کردیم که با توجه به تفاهم‌نامه طرفین، این تفاهم‌نامه و قرارداد قبلی منعقدشده اضافه شد تا شاهد ایجاد یک حرکت ارزشمند در حوزه مسکن کارکنان فراجا در استان باشیم.

صالحی اظهار کرد: گزارش حسابرسی و صورت‌های مالی و بازرس قانونی سازمان‌های شهرداری را در چند جلسه اخیر بررسی کردیم و با توجه به اینکه به مهلت پایانی بررسی نزدیک می‌شویم، گزارش حسابرسی تعدادی از سازمان‌ها مطرح شد که در این راستا گزارش سازمان آرامستان‌ها، خدمات موتوری، زیباسازی و آتش‌نشانی ضمن تاکیداتی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسید.

وی با توجه به تفاهم‌نامه میان شهردار و رئیس بنیاد سینمایی فارابی گفت: نماینده‌ای برای حضور در شورای سیاست‌گذاری باید انتخاب می‌کردیم که با توضیحات داده شده به‌منظور رعایت دیدگاه‌های شهرداری، همکاران شورا، «فرزانه کلاهدوزان» را برای حضور در این شورا انتخاب کردند تا مقدمات برگزاری این جشنواره در سال ۱۴۰۲ در اصفهان فراهم شود.

کد خبر 625944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.