افزایش ۲۵ درصدی تصادفات درون شهری در ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: تصادفات درون شهری منجر به فوت ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و مرگ به دلیل تصادفات درون شهری مسئله‌ای است که تمام شهروندان را درگیر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماج وحیدافشار امروز_ بیستم آذر_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه، اظهار کرد: در حال حاضر معضل ترافیک در شهر به یک بحران تبدیل شده است و آمارها نشان می‌دهد تصادفات درون شهری منجر به فوت ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: مرگ به دلیل تصادفات درون شهری مسئله‌ای است که تمام شهروندان را درگیر می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به مشکلات افراد توان‌خواه، سالمندان و زنان باردار برای تردد در معابر و پیاده‌روهای شهری، خاطرنشان کرد: این افراد باید در تمام طراحی‌های شهری و فضاهای خدماتی در نظر گرفته شوند و امکانات لازم و مورد نیاز برای آن‌ها فراهم شود.

وی اضافه کرد: شهرداری ارومیه باید گزارش کتبی پیرامون مشکلاتی که در حال حاضر در زمینه والیبال وجود دارد را ارائه دهد و علت نتایج ضعیف را عنوان کند.

وحیدافشار افزود: جان و هستی ما دریاچه ارومیه است و عنصر وجود در منطقه آذربایجان و کل کشور به شمار می‌رود، بنابراین باید برای احیای آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

کد خبر 625942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.