شهرداری برای رفع مشکل طرح‌های معطل مانده اقدام کند/ ضرورت توجه بیشتر به حوزه چهارباغ

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به‌رغم گذشت یک‌سال‌ونیم از فعالیت مدیریت شهری ششم برای ارگ جهان‌نما هیچ اتفاقی نیفتاده است، افزود: مدیریت شهر باید برای رفع مشکل طرح‌های معطل مانده همچون میدان امام علی (ع) اقدام کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه بیستم آذر_ در شصت‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکر خود با بیان اینکه در محور چهارباغ تصمیماتی از منظر امنیتی گرفته می‌شود، اما به مسائل اجتماعی نیز باید بیشتری توجه شود، اظهار کرد: مدیریت شهری موظف است مطالبه جدی روی تصمیماتی که در این محور گرفته می‌شود داشته باشد و به آن ورود کند.

وی با بیان اینکه زمزمه‌هایی مبنی بر تقلیل ظرفیت مدیریت چهارباغ شنیده می‌شود، گفت: ضروری است مدیریت چهارباغ به تمام مسائل اشراف داشته باشد.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به‌رغم گذشت یک‌سال‌ونیم از فعالیت مدیریت شهری ششم، برای ارگ جهان‌نما هیچ اتفاقی نیفتاده است، افزود: مدیریت شهر باید برای رفع مشکل طرح‌های معطل مانده همچون میدان امام علی (ع) اقدام جدی داشته باشد.

وی با اشاره به معضل ترافیک در شهر اصفهان تصریح کرد: این مشکل به دلیل مسائل انتظامی یا توجه نکردن به سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی ایجاد شده است و شهروندان را آزار می‌دهد که باید به رفع آن توجه بیشتری شود.

نادرالاصلی با اشاره به الکترونیکی‌شدن خدمات در حوزه شهرسازی افزود: پس از گذشت ۱۶ ماه انتظار خروجی بهتری از این فرایند داشتیم و باید برای تحقق کامل آن اجماع بیشتری شود.

وی با اشاره به بودجه‌های اختصاص‌یافته برای محله‌های محروم ادامه داد: از مدیران مناطق شهر درخواست می‌کنم به محله‌های کم‌برخوردار، نگاه جدی داشته باشند، زیرا این اقدامات به عنوان عملکرد میدانی می‌تواند تأثیر ماهوی بر دیدگاه‌های مردم داشته باشد.

کد خبر 625921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.