شهرداری اصفهان سامانه اصنو را تقویت کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مشکلات سامانه اصنو (سرا ۱۰) باید برطرف شود و به هدف اصلی یعنی کاهش مراجعه شهروندان به شهرداری برسد، گفت: از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان درخواست می‌کنم با عزم جدی سامانه اصنو را تقویت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیستم آذر_ در شصت‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکر خود با قدردانی از شهرداران و شوراهای ادوار گذشته که عزم جدی برای احداث خطوط یک و دو متروی اصفهان داشتند، اظهار کرد: تمام کلان‌شهرها نقاط پرجمعیت شهر را شناسایی می‌کنند تا خط مترو را در آن محدوده ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از نقاط پرتردد شهر اصفهان خیابان جی است که چندین هزار دانشجو برای رفت و آمد به دانشگاه آزاد اصفهان در این مسیر تردد می‌کنند، گفت: در این مسیر تردد به آرامستان باغ رضوان، میدان میوه و تره‌بار، شهرک صنعتی جی، فرودگاه شهید بهشتی، شهر رویاها و نمایشگاه بین‌المللی نیز انجام می‌شود و البته جمعیت ۱۵۰ هزار نفری شهروندان خوراسگان را نیز باید لحاظ کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: از مدیریت شهر و سازمان قطار شهری درخواست می‌کنیم مطالعات خط سوم متروی این کلان‌شهر را در دستور کار قرار دهند، زیرا به‌رغم پیگیری‌های انجام شده این مطالعات انجام نشده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه اصنو (سرا ۱۰) در شهرداری گفت: تاکنون آثار این سامانه را در شهر مشاهده نکرده‌ایم و نه تنها رفت‌وآمد شهروندان به شهرداری کم نشده است، بلکه بیشتر شده است و دردسرهایی را برای مردم به همراه داشته است.

فلاح با بیان اینکه مشکلات سامانه اصنو باید برطرف شود و به هدف اصلی یعنی کاهش تردد شهروندان به شهرداری برسد، ادامه داد: از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان درخواست می‌کنم با عزم جدی سامانه اصنو را تقویت کند.

کد خبر 625893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.