اهمیت به‌روزرسانی سواد رسانه‌ای مبلغان

معاون امور فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای مبلغان بومی استان اصفهان به ویژه مبلغان حاضر در امامزادگان، گفت: این دوره آموزشی در مرکز، شمال و غرب استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام ولی‌الله روان امروز _یکشنبه بیستم آذرماه_ با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای مبلغان بومی استان اصفهان به ویژه مبلغان حاضر در امامزادگان، اظهار کرد: این دوره آموزشی در مرکز، شمال و غرب استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته دوره آموزشی در شهر اصفهان و در مقبره علامه مجلسی برگزار شد، ادامه داد: مبلغان بومی از شهرستان‌های اصفهان، شاهین‌شهر، فلاورجان، خمینی‌شهر، شهرضا، لنجان و برخوار در این دوره حضور یافتند.

معاون امور فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه روز یکشنبه بیست‌وهفتم آذرماه دوره آموزشی شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار، فریدن، فریدون‌شهر و چادگان نیز در امامزاده ۱۷ تن گلپایگان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برای منطقه شمال نیز هفته آینده برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره آموزشی به‌روزرسانی اطلاعات مبلغان در حوزه‌های مختلف است، افزود: در این دوره مبلغان در زمینه فرزندآوری، جهاد تبیین، احکام وقف، راهکارهای جذب جوانان به نماز، روش‌های ارتباط با کودکان و نوجوانان و سواد رسانه‌ای به‌روزرسانی می‌شود.

حجت‌الاسلام روان با بیان اینکه این دوره آموزشی با حداقل ۳۰ نفر در هر دوره برگزار خواهد شد، ادامه داد: ناظرانی از سازمان اوقاف نیز برای پیگیری روند برگزاری این دوره در جلسات حضور دارند.

کد خبر 625890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.