تحقق یکی از دغدغه‌های ساکنان ناحیه غرب شهرکرد

شهردار شهرکرد گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم ناحیه غرب آسفالت معابر بوده که در اولویت قرار گرفته است و به زودی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _یکشنبه بیستم آذرماه_ با حضور در ناحیه غرب و بازدید میدانی از روند عملیات آسفالت‌ریزی، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی در ناحیه غرب از خیابان کشاورزی چالشتر آغاز و دو هزار مترمربع از معابر ناحیه غرب آسفالت شد.

وی افزود: در صورت مساعد بودن شرایط جوی تلاش می‌شود تا معابر بیشتری در ناحیه غرب آسفالت و شرایط تسهیل برای تردد شهروندان فراهم شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: تنظیف معابر، خیابان‌ها و کوچه‌ها به صورت روزانه توسط حوزه‌های ذی‌ربط شهرداری انجام می‌شود، اما یکی از دغدغه‌های اصلی مردم ناحیه غرب آسفالت معابر بوده که در اولویت قرار گرفته است و انجام می‌شود.

واحدیان با بیان اینکه توزیع عادلانه خدمات در شهر موجب می‌شود تمام شهروندان پویایی و زنده بودن را احساس کنند، تاکید کرد: ضرورت دارد در تدوین بودجه ۱۴۰۲، معتمدان محلی و اهل فن و دارای تخصص شناسایی شوند تا ساختار بودجه با مشارکت شهروندان شکل بگیرد و اعتماد به مجموعه شهرداری حاصل شود.

وی با بیان اینکه پاکسازی شهر با هدف ساماندهی و پاکسازی محیط شهر از پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی اجرا شده است، تصریح کرد: تخلیه پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانی موجب به‌هم‌ریختگی سیمای شهر می‌شود؛ بنابراین مجموعه مدیریت شهری باید به صورت مستمر اقدام به پاکسازی معابر از پسماند و نخاله‌های عمرانی کند.

شهردار شهرکرد گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ باید به صورت شفاف برای هر بخش مشخص شود و لازم است هر سازمان اقتدار و قدرت اجرایی در این زمینه داشته باشد، چنانچه مناطق و سازمان‌ها در زمینه‌های مختلف استقلال داشته باشند، بودجه به صورت عادلانه و شفاف بین آن‌ها تقسیم می‌شود.

واحدیان اضافه کرد: سازمان‌ها بازوان اجرایی شهرداری هستند و مدیران ستاد باید سیاست‌گذار برنامه‌های کلان شهری باشند.

کد خبر 625881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.