خسارت ۲۵ میلیارد تومانی اغتشاشات اخیر به شهرداری

شهردار آمل از خسارت ۲۵ میلیارد تومانی اغتشاشات اخیر به تاسیسات و تجهیزات شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی داوودی در نشست خبری فصلی با اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه طی سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی در حوزه مدیریت پسماند انجام شده اما این مشکل بسیار جدی است، اظهار کرد: باید بپذیریم مشکل زباله ناشی از فعالیت‌های مافیایی است، خاطرنشان کرد: پیگیر مدیریت پسماند از وزارت کشور و استانداری هستیم، زیرا این معضل بدون کمک‌های استانی و ملی قابل رفع نیست.

وی افزود: استانداری مازندران پیگیر خرید دستگاه زباله‌سوز برای آمل است، به این منظور باید زمین مورد نظر تخصیص یابد و دستگاه‌های مختلفی در حال کارشناسی به منظور انتخاب مکان مناسب برای استقرار دستگاه زباله‌سوز هستند.

شهردار آمل از ایجاد بسترهای لازم برای انجام نخستین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهر خبر داد و گفت: چندین پروژه در این زمینه تعریف شده است که امیدواریم به نتیجه برسد و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهر آمل محقق شود.

داوودی با بیان اینکه اغتشاشات خیابانی طی سه ماه اخیر، ۲۵ میلیارد تومان به تجهیزات و تأسیسات شهری آمل خسارت وارد کرده است، اظهار کرد: این خسارت‌ها بیشتر به فضاهای اطراف و ساختمان شهرداری وارد شده و تابلوهای تبلیغاتی، سازه‌های اطلاع‌رسانی و سطل‌های زباله نیز خسارت دیده است.

کد خبر 625868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.