آغاز عملیات عمرانی پیاده‌روهای خیابان فردوس/ نظافت و زیباسازی شهر به صورت روزانه

شهردار زرند با بیان اینکه نظافت و زیباسازی شهر به صورت روزانه انجام می‌شود، گفت: فاز نخست عملیات عمرانی ساماندهی و زیباسازی پیاده‌روهای خیابان فردوس آغاز شده است.

علی ضیاء‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات عمرانی ساماندهی و زیباسازی پیاده‌روهای خیابان فردوس، اظهار کرد: این طرح پس از کارشناسی‌های انجام شده و تهیه نقشه‌های مختلف آغاز شده است.

وی افزود: فاز نخست این طرح به طول ۵۰۰ متر شامل جدول‌گذاری، سواره‌رو و پیاده‌رو، زیرسازی خیابان، فرش موزائیک، اجرای سیستم روشنایی، نصب مبلمان شهری، جمع‌آوری تابلوهای مزاحم و پل‌های بدون مجوز است.

شهردار زرند خاطرنشان کرد: تلاش داریم در کمترین زمان ممکن این پروژه را به سرانجام برسانیم؛ لذا از شهروندان و کسبه این خیابان بابت تداخل در مسیر رفت و آمد عذرخواهی می‌کنیم و از آنان درخواست می‌کنیم در اجرای این پروژه همراه و همیار شهرداری باشند.

ضیاء‌الدینی تصریح کرد: حفظ سیمای بصری و اصلاح و بهبود مبلمان شهری یکی از مهمترین برنامه‌های مدیریت شهری زرند است؛ لذا باید به نحوی فعالیت کنیم که اصول خلاقانه، نوآورانه و زیباسازی بیشتر از گذشته در سطح شهر جلوه پیدا کند.

وی گفت: به منظور ایجاد چهره‌ای مطلوب از سیما و آماده‌سازی شهر برای رفاه حال شهروندان، نظافت و زیباسازی معابر و خیابان‌های شهر به صورت روزانه در دستور کار قرار دارد و نیروهای شهرداری در تمام روزهای سال مشغول نظافت شهر هستند.

شهردار زرند افزود: نظافت معابر شهری مستلزم مشارکت همگانی است، اگر مشارکت شهروندان در پروژه‌های شهرداری بیشتر شود قطعاً توسعه همه‌جانبه شهر را شاهد خواهیم بود، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل در زمینه نظافت شهری با سامانه ۱۳۷ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 625842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.