ساعت هوشمند Noise ColorFit Loop عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد ساعت هوشمند Noise ColorFit Loop دارای نمایشگر ۱.۸۵ اینچی و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Noise ساعت هوشمند جدید خود به نام Noise ColorFit Loop را در هند عرضه کرده است، این محصول ویژگی‌های ضروری مرتبط با سلامتی را دارد و قیمت آن کمتر از ۳۷ دلار است. Noise ColorFit Loop با محصولات موجود در بازار مانند Realme Watch 3، Amazfit Pop، boat Xtend Talk به رقابت می‌پردازد.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Loop دارای یک نمایشگر مربعی شکل ۱.۸۵ اینچی با وضوح ۲۴۰ * ۲۸۴ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و میزان روشنای ۵۵۰ نیت است. این دستگاه دارای استاندارد IP68 است بنابراین در برابر گردوغبار و آب مقاوم است. گجت پوشیدنی ذکر شده به سنسور ضربان قلب، حسگر SpO2 و ردیاب‌های چرخه قاعدگی، سطح استرس و الگوهای خواب مجهز شده است و از ۱۳۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Loop عرضه شد

ساعت هوشمند Noise ColorFit Loop به یک میکروفون و بلندگوی داخلی و یک تراشه برای برقراری مکالمه از طریق بلوتوث مجهز شده است. این محصول از یک باتری ۳۹۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌تواند تا هفت روز دوام بیاورد. از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند ذکر شده می‌توان به نمایش اعلان‌ها، به‌روزرسانی آبی و هوا و موارد دیگر اشاره کرد.

ساعت هوشمند Noise ColorFit Loop در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز، خاکستری، زرشکی و صورتی در دسترس کاربران قرار گرفته است. کاربران می‌توانند این ساعت هوشمند را از سایت Flipkart یا وب‌سایت رسمی شرکت تولیدکننده خریداری کنند.

کد خبر 625830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.