تولید ۵ میلیون گل و گیاه در گلخانه شهرداری

شهردار ارومیه گفت: سال جاری پنج میلیون بوته انواع گل‌های فصلی و دائمی در واحد تولیدات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تولید و در سطح شهر کاشته شد.

حسین مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تولید و پرورش انواع گل در گلخانه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه خبر داد و اظهار کرد: تولید و پرورش انواع گل‌های فصلی و دائمی در گلخانه‌های این سازمان با هدف خودکفایی در تولید گونه‌های مختلف گیاهی و کاهش هزینه‌ها آغاز شده است.

وی افزود: گل‌های فصلی شامل شب‌بو، بنفشه، قرنفل، عسلی، گل میمون، همیشه‌بهار، میخک، اطلسی، کوکب و سالویا است که در مناطق پنج‌گانه شهری جهت ایجاد زیبایی‌های بصری کاشت و تولید می‌شود.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: سال جاری پنج میلیون بوته انواع گل‌های فصلی و دائمی در واحد تولیدات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تولید و در سطح شهر کاشته شد.

مهدی‌زاده با بیان اینکه عملیات اجرایی زیرسازی در معابر منشعبات خیابان شهید براعتی در حال اجرا است، تصریح کرد: این عملیات با هدف تأمین رفاه و آسایش شهروندان ساکن در منطقه یک شهری با استفاده از ماشین‌آلات سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کلان‌شهر ارومیه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات بهسازی منشعبات خیابان شهید فلاح ادامه دارد، تاکید کرد: عملیات بهسازی و جدول‌گذاری منشعبات خیابان شهید فلاح در منطقه سه شهر در حال اجرا است.

شهردار ارومیه با بیان اینکه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری نگاه ویژه‌ای به توسعه و آبادانی شهر دارد، گفت: با هدف ساماندهی معابر شهری و زیباسازی چهره شهر به ویژه در مناطق کمتر توسعه‌یافته، جدول‌گذاری و ساماندهی خیابان شهید فلاح در دستور کار قرار گرفت.

مهدی‌زاده افزود: در حال حاضر عملیات متعدد عمرانی با استفاده از ماشین‌آلات و عوامل فنی و اجرایی سازمان عمران در حال اجرا است.

کد خبر 625813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.