تاثیر تزریق واکسن آنفلوانزا بر اهدای خون/ ماجرای تعطیلی مدارس اصفهان

حقوقی به بلندای حیات بشر، فردا مدارس اصفهان تعطیل است؟، تاثیر تزریق واکسن آنفلوانزا بر اهدای خون، بارش برف محور خوانسار ـــ بوئین میاندشت را مسدود کرد، اعلام هشدار زرد هواشناسی در اصفهان و لغو مرحله اول ارزشیابی پایش کیفیت آموزشی را در این بسته خبری مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار امروز _ شنبه نوزدهم آذر _ سرویس جامعه به شرح زیر است:

بسیاری از مدعیان حقوق بشر نه تعریف درستی از بشر دارند و نه از کرامت و حقوقش. آنان قصد دارند حرف نادرست و ناحق خود را به‌اجبار به انسان‌ها و دنیا تحمیل کنند و آن را آزادی بدانند، در حالی که حقوق بشر نگاهی همسو و برابر است.

بیشتر بخوانید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بعضی از اخبار ضدونقیض در شبکه‌های اجتماعی درباره اینکه به‌علت وضعیت هوا فردا مدارس پیش‌دبستانی و متوسطه اصفهان تعطیل است یا خیر، توضیحاتی را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید

یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: واکسن آنفلوانزای موجود در ایران غیرفعال شده است و تأثیری بر اهدای خون ندارد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان درباره ممنوعیت تردد در بعضی محورهای استان توضیحاتی ارائه داد.

بیشتر بخوانید

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به تأثیر رسانه‌ها در وقایع اخیر گفت: حساسیت و آگاه بودن زنان در فضای مجازی و شناخت از وقایع منطقه و جهان امری ضروری است.

بیشتر بخوانید

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مرحله اول ارزشیابی پایش کیفیت آموزشی در استان لغو شد. نحوه اجرا و برگزاری آزمون اطلاع‌رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید

رئیس مرکز فنی‌وحرفه‌ای شهرستان لنجان گفت: مهارت‌آموزی، دستاوردهای متعدد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارد. از این رو به‌دنبال توسعه مراکز آموزش در محیط واقعی کار هستیم. زیرا اصناف در آموزش مستقیم محیط واقعی کار نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید

قوه قضائیه از برگزاری جلسه دیگری برای رسیدگی به پرونده «محمد قبادلو»، از دستگیرشدگان در ناآرامی‌های اخیر، خبر داد.

بیشتر بخوانید

تغییرات آب‌وهوایی که از آن‌ها به‌عنوان «تهدید وجودی زمین» یاد می‌شود، در صورتی که مورد رسیدگی قرار نگیرد، خطرات نهفته زیادی ایجاد خواهد کرد و حتی ممکن است به بحرانی فراتر از فاجعه تبدیل شود.

بیشتر بخوانید

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بر اساس اطلاعیه هشدار سطح زرد هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی از امروز تا فردا، لغزندگی سطح جاده‌ها، کاهش دید در جاده‌ها، افزایش مصرف حامل‌های انرژی و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

کد خبر 625812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.