تاریخ‌سازی باورنکردنی مراکش در جام‌جهانی/ شیرهای اطلس به نیمه‌نهایی رسیدند!

تیم ملی مراکش با پیروزی یک بر صفر مقابل پرتغال، برای نخستین بار در تاریخ به نیمه‌نهایی جام‌جهانی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال مراکش و پرتغال راس ساعت ۱۸:۳۰ امشب _ شنبه نوزدهم آذر _ در چارچوب سومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه الثمامه مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند. در پایان، باورنکردنی‌ترین نتیجه ممکن رخ داد و تیم ملی مراکش با پیروزی یک بر صفر مقابل پرتغال و غول‌هایش، به نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ رسید.

این اتفاق بی‌شک بهترین عملکرد یک تیم در ۲۰ سال گذشته جام‌جهانی بوده است. چراکه تیم ولید الرکراکی با کمترین ستاره و بدون بازیکنان بزرگ، دست به کار بزرگی زد و پس از کنار زدن اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی، تیم ملی پرتغال دیگر هیولای پیش‌روی خود را شکست داد و به جمع چهار تیم پایانی جهان رسید.

مراکش اولین تیم آفریقایی تاریخ است که به نیمه‌نهایی تورنمنت بزرگ جام‌جهانی رسیده است و بی‌شک اکنون وزن پایتخت مراکش به‌دنبال شگفتی‌سازی و تاریخ‌سازی شیربچه‌های خود، به صفر، و چگالی انرژی در این کشور به اوج خود رسیده است.

شاگردان ولید الرکراکی حالا در صورت کسب بدترین نتیجه، می‌توانند چهارمی دنیا را برای خود نشان کنند یا اینکه با همین رویه، تاریخ فوتبال را باز هم دستخوش یک افتخار بزرگ دیگر کنند؛ اما در هر صورت، علاوه بر مراکشی‌ها، دنیای فوتبال هم باید به این تیم افتخار کند.

کد خبر 625779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.