عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ آذرماه

در این بسته خبری از مرمت پل جهان‌آرای خرمشهر تا صدور ۲۴۷ پروانه رانندگی آژانس و تاکسی در رفسنجان و تبدیل بافت قدیمی شهر عسگران به سایت گردشگری فرهنگی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مرمت پل جهان‌آرای خرمشهر

غلامرضا ترک، معاون امور زیربنایی، حمل و نقل و شهرسازی شهرداری خرمشهر از انجام مرمت نقاط بحرانی پل جهان آرا در روزهای آینده خبر داد.

بافت قدیمی شهر به سایت گردشگری فرهنگی تبدیل می‌شود

داوود گودرزی، شهردار عسگران گفت: بافت قدیمی شهر در قالب طرح بازآفرینی و احیای منطقه سنتی به سایت گردشگری فرهنگی تبدیل می‌شود.

مناسب‌سازی بیش از یک هزار مترمربع از معابر شهری قرچک

محسن خرمی شریف، شهردار قرچک از اصلاح محل عبور پیاده برای ویلچری‌ها خبر داد و گفت: در راستای تسهیل در تردد معلولان و نابینایان، یک هزار مترمربع از معابر شهر در سال جاری مناسب‌سازی شد.

ورود نظام مهندسی موجب کاهش خطاها و اجرای دقیق امور شهروندان می‌شود

محمدحسین واحدیان، شهردار شهرکرد گفت: ورود نظام مهندسی و ارتباط سیستمی در انجام کارها موجب کاهش خطاها و اجرای راحت و دقیق‌تر کارهای شهروندان می‌شود.

ارگ تاریخی نهچیر پروژه‌ای محرک برای توسعه مبارکه است

محمدمهدی احمدی، شهردار مبارکه گفت: ارگ تاریخی نهچیر به‌عنوان یک پروژه محرک توسعه برای شهرستان و برای محله نهچیر یک فرصت طلایی و ارزشمند است و شهرداری وظیفه دارد این قلعه را از حالت بالقوه درآورد و آن را بالفعل کند.

خسارت ۲۴ میلیارد تومانی اغتشاشگران به شهرداری سمیرم

محمدامین علیخانی، شهردار سمیرم گفت: در جریان اغتشاشات آبان‌ماه امسال، حدود ٢۴ میلیارد تومان خسارت به شهرداری وارد شده است.

صدور ۲۴۷ پروانه رانندگی آژانس و تاکسی در رفسنجان

محمدرضا سلمانی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری از صدور ۲۴۷ پروانه رانندگی آژانس و تاکسی از ابتدای امسال تاکنون در رفسنجان خبر داد.

بازسازی تابلوها و علائم ترافیکی فرسوده در سطح شهر ساری

عباس اسماعیلی، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری گفت: تابلوها و علائم ترافیکی فرسوده در سطح شهر ساری با استفاده از ظرفیت درون‌سازمانی بازسازی و نوسازی می‌شوند.

کد خبر 625730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.