امی مارتینز: هلند را بردیم چون جربزه‌اش را داشتیم/ فن‌خال بهتر است دهانش را بسته نگه‌دارد

دروازه‌بان تیم‌ملی آرژانتین گفت: من فکر می‌کنم سرمربی تیم‌ملی هلند باید دهانش را ببندد و درخصوص هرچیزی نظر ندهد، ما به نیمه‌نهایی رسیدیم چون جربزه‌اش را داشتم؛ پیروزی‌مان مقابل هلندی‌ها و شیرینی این لحظه متعلق به ۴۵ میلیون آرژانتینی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیلیانو مارتینز پس از پیروزی مهم تیم‌ملی آرژانتین مقابل هلند در ضربات‌پنالتی و صعود به نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: شنیده‌ام که فن‌خال گفته بود هلند در پنالتی‌ها نسبت به آرژانتین مزیت دارد و در صورت کشیدن بازی به ضربات‌پنالتی مقابل آرژانتین به پیروزی خواهد رسید؛ من فکر می‌کنم او باید دهانش را ببندد. ما به نیمه‌نهایی رسیدیم چون جربزه‌اش را داشتم.

وی درخصوص قضاوت بحث‌برانگیز و پرحاشیه متئو لاهوز افزود: نمی‌دانم چرا لاهوز در دقیقه آخر ضربه‌آزاد گرفت و اصلاً چرا ۱۰ دقیقه وقت‌اضافه برای نیمه‌دوم لحاظ شد. او می‌خواست هلند گل مساوی را بزند. لاهوز بدترین داور جام‌جهانی است.

امی مارتینز: هلند را بردیم چون جربزه‌اش را داشتیم/ فن‌خال بهتر است دهانش را بسته نگه‌دارد

گلر تیم‌ملی آرژانتین همچنین خاطرنشان کرد: نخستین چیزی که پس از پیروزی برابر هلند به ذهن‌مان می‌رسد، احساسات است. این پیروزی متعلق به ۴۵ میلیون آرژانتینی است چرا که ما اینکار را برای آن‌ها انجام دادیم. بخشیدن چنین فرصتی برای شادی خوشایندترین چیز است، ما در نیمه‌نهایی جام‌جهانی هستیم؛ زیرا شور و قلب داریم، ما نیز همانند هواداران هیجان‌زده‌ایم.

کد خبر 625716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.