مسی پس از بازی با فن‌خال تسویه‌حساب کرد+عکس‌وفیلم

لیونل مسی پس از پایان دیدار آرژانتین برابر هلند و پیروزی در ضربات‌ پنالتی، به‌سراغ لوئیس فن‌خال رفت و با او درگیری لفظی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _جمعه هجدهم آذرماه_ تیم‌های ملی فوتبال هلند و آرژانتین از ساعت ۲۲:۳۰ در چارچوب دومین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه ملی‌لوسیل با قضاوت آنتونیو متئو لاهوز برابر یکدیگر قرار گرفتند و پس از ۱۲۰ دقیقه جذاب با تساوی دو بر دو، آلبی‌سلسته چهار بر دو در ضربات‌پنالتی پیروز شد و باید در نیمه‌نهایی با کرواسی صف‌آرایی کند؛ هلند نیز حذفی تراژدی با جام جهانی داشت.

پس از پایان این دیدار و برتری آرژانتین مقابل هلند در ضربات‌پنالتی، لیونل مسی به‌سمت اعضای کادر فنی هلند رفت و رو به لوئیس فن‌خال سرمربی لاله‌های نارنجی با حرکت دستش گفت: زیاد حرف می‌زند. او با فن‌خال، ادگار داویدز و دنی بلیند درگیری لفظی پیدا کرد که آن خل دی‌ماریا دیگر بازیکنی که از قضا کینه بدی از فن‌خال در دل دارد در رفتاری جالب‌توجه پا در میانی کرد و مسی را از آن میان بیرون آورد.

قبل از شروع این دیدار، هلندی‌ها به‌طرز فراوانی برای آرژانتین کری خوانده بودند؛ فن‌خال گفته بود آرژانتین از ما می‌ترسد، از آن‌ها انتقام خواهیم گرفت و مسی را نیز متوقف می‌کنیم؛ همچنین بازیکنان هلند نیز در بازی رفتارهایی داشتند که منجر به این شد مسی از کوره در برود و با رفتارها و کلماتی که به‌کار برد از خجالتشان دربیاید.

مسی پس از به‌ثمررساندن گل دوم آرژانتین از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۳ بازی، خوشحالی خاص و منظورداری مقابل نیمکت هلند انجام داده بود.

مسی پس از بازی با فن‌خال تسویه‌حساب کرد+عکس‌وفیلم

کد خبر 625702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.