اتوبوس نو خریداری کنید

رئیس عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مدیریت شهری طبس توصیه می‌کنم به جای اتوبوس کارکرده با استفاده از تسهیلات کشور اتوبوس نو خریداری کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، سیدجعفر تشکری‌هاشمی در دیدار با امام جمعه و مدیران شهری طبس اظهار کرد: آمادگی کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا را برای ارائه هرگونه مشورت و همفکری را در زمینه مشکلات حوزه عمران شهری و حمل‌ونقل عمومی به مدیریت شهری طبس اعلام می‌کنم، امیدوارم بتوانیم با انتقال تجربیات خود، گره‌ای از مشکلات مردم طبس باز کنیم.

وی با استقبال از تبادل اطلاعات و تقویت ارتباطات بین تهران و سایر شهرهای کشور از جمله طبس، ادامه داد: با توجه به اراده مسئولان این شهر کویری با ۵۰ هزار نفر جمعیت به مهاجرپذیری بیشتر، باید ببینیم این شهر چه میزان گنجایش برای ورود مهاجران جدید و افزایش جمعیت دارد؟

رئیس عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم نگاه نرم‌افزاری به موازات نگاه سخت‌افزاری به شهر، گفت: در کلان‌شهری همچون تهران با درآمدهای محدود و هزینه‌های بالا برای اداره و مدیریت شهر، به دنبال توسعه شهری نیستیم و تمرکز و هنرمان، نگهداشت شهر است و البته در شهری مانند طبس نیز موضوع نگهداری شهر از اهمیت و ضرورت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: استفاده بهینه از ظرفیت‌های داخلی کشور برای تولید ثروت و ایجاد رفاه مردم در مناطق مختلف کشور مورد تأکید است. تأمین امنیت، سلامت و بهداشت از نیازهای اولیه انسان‌ها و جوامع انسانی است و علاوه بر توجه به آسایش شهروندان، آرامش آنها را نیز باید به صورت ویژه مورد توجه قرار دهیم تا زندگی در شهر برای شهروندان آن شهر، دلچسب و جذاب شود.

تشکری‌هاشمی از احداث دریاچه خلیج فارس به عنوان نمونه‌ای از یادگارهای ماندگار دوران مدیریت قالیباف در شهرداری تهران در حوزه گردشگری نام برد و خاطرنشان کرد: به همکاران در مدیریت شهری طبس توصیه می‌کنم به جای خرید اتوبوس‌های کارکرده، با استفاده از تسهیلات وزارت کشور، نسبت به خرید دو یا سه دستگاه اتوبوس نو با ۸۰ درصد تخفیف اقدام کنید تا برای چند سال خیالتان از این بابت راحت باشد.

وی گفت: در جریان این دیدار، علاوه بر رئیس شورای اسلامی شهر تهران، امام جمعه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار طبس، مواردی را در مورد شهر طبس از ابعاد و زوایای مختلف از جمله گردشگری، مذهبی و جمعیتی مطرح کردند.

کد خبر 625690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.