جزییات آتش‌سوزی دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه شریف

جانشین فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از آتش‌سوزی دفتر بسیج دانشجویی این دانشگاه در بامداد شنبه نوزدهم آذرماه خبر داد و گفت: این موضوع در حال پیگیری است و هنوز نمی‌توان خبر قطعی در این باره اعلام کرد اما به نظر می رسد حادثه با ورود دو نفر از دیوارهای کوتاه دانشگاه رخ داده است.

علی فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جزئیات این حادثه اظهار کرد: صبح امروز _شنبه نوزدهم آذرماه_ افرادی که زودتر به دانشگاه مراجعه کرده بودند خبر دادند که دفتر بسیج در ساختمان ابن‌سینا به طور کامل سوخته است و اولین شواهد نیز از دخالت نیروی انسانی حکایت داشت.

وی با اشاره به رسانه‌ای شدن این خبر از لحظات ابتدایی افزود: پس از چند ساعت نیروی انتظامی و آتش‌نشانی در محل حضور پیدا کردند و بررسی‌های اولیه را انجام دادند.

جانشین فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به مراجعه به دفتر حراست و نیروی انتظامی برای پیگیری‌های بیشتر این حادثه گفت: این موضوع در حال پیگیری است و هنوز نمی‌توان خبر قطعی در این باره اعلام کرد، اما گویا از دیوارهای کوتاه دانشگاه دو نفر وارد دانشگاه شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که حادثه رخ داده توسط این اشخاص رقم خورده است.

وی با تاکید بر اینکه دفتر بسیج نیز به‌طور کامل سوخته است، ادامه داد: وسایل داخل آن نیز غیرقابل استفاده شده است که در این زمینه منتظر پیگیری‌های بیشتر حراست و نیروی انتظامی هستیم.

فلاحی با اشاره به تجمع و فحاشی برخی دانشجویان این دانشگاه در مقابل اتاق یکی از دانشجویان بسیجی تصریح کرد: سه شب قبل نیز جمعی ۳۰ تا ۴۰ نفره ساعت ۱:۳۰ نیمه شب در خوابگاه مقابل در اتاق یکی از بسیجیان حاضر شدند و با مشاجره، قصد درگیری داشتند که بسیجیان برای جلوگیری از درگیری از اتاق خارج نشدند، زمانی‌که آن جمع محدود به هدف خود نرسیدند شروع به بیان الفاظ رکیکی کردند که از این نمونه قبلاً هم در سطح دانشگاه از این افراد دیده شده بود.

کد خبر 625669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.