جای‌گذاری کیسه‌های حاوی نمک و شن در نقاط مختلف شهر ارومیه

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و احتمال بارش برف و یخ‌زدگی معابر طی هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو، کیسه‌های حاوی نمک و شن در نقاط مختلف شهر جای‌گذاری شده است.

هادی بصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از پاکسازی و تسطیح قطعات خالی خیابان باقرالعلوم خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی پاکسازی و نخاله‌برداری در قطعات خالی خیابان علامه مجلسی انجام شد.

وی افزود: این عملیات توسط ماشین‌آلات و با مشارکت عوامل اجرایی ناحیه دو سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم از ریختن نخاله‌های ساختمانی خود در زمین‌های بایر شهر خودداری کنند، زیرا اقدامی غیرقانونی و مشمول جریمه است.

بصاری اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده خودروهایی که اقدام به ریختن نخاله‌های ساختمانی در قطعات خالی شهر می‌کنند، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه کیسه‌های حاوی نمک و شن در نقاط مختلف شهر ارومیه جای‌گذاری شده است، تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و احتمال بارش برف و یخ‌زدگی معابر طی هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو، کیسه‌های حاوی نمک و شن در نقاط مختلف شهر جای‌گذاری شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: هنگام بارش برف و برودت هوا پل‌ها، زیرگذرها و سطوح شیب‌دار دچار یخ‌زدگی می‌شود؛ لذا شهروندان تا حد ممکن از این سطوح و مسیرها برای تردد استفاده نکنند و در صورت مواجهه با یخ‌زدگی سطوح شیب‌دار، امکان لغزش خودرو و ایجاد مشکل در تردد، از کیسه‌های شن و نمک که در حاشیه پل‌ها قرار داده شده است، استفاده کنند.

کد خبر 625656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.