در روز دوم جشنواره تئاتر استان اصفهان چه خبر است؟

روز دوم سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان اصفهان سه نمایش در بخش صحنه‌ای به رقابت خواهند پرداخت و در کنار این رقابت، بخش جنبی جشنواره با اجرای یک گروه نمایشی در گذر فرهنگی چهارباغ و فضای باز تالار هنر آغاز به‌کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین روز از سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان اصفهان امروز _شنبه نوزدهم آذرماه_ با اجرای نمایش میشوسوزکی در سالن تماشای تالار هنر دقایقی پیش آغاز به کار کرد و سانس بعدی آن ساعت ۱۲:۳۰ ویژه داوران جشنواره اجرا خواهد شد.

نمایش «میشوسوزکی» از شهر خمینی‌شهر، یکی از آثار راه‌یافته به این دوره از جشنواره است که اصغر کروسی این اثر را نوشته است و پویان عطایی کارگردانی این اثر نمایشی را بر عهده دارد.

نمایش «چاقوی دم‌کرده شب» از شهر نجف‌آباد، دومین اثر نمایشی است که در روز دوم در سالن ماه حوزه هنری در سانس‌های ۱۵:۳۰ و ۱۸:۰۰ اجرا دارد که رضا گشتاسب، نویسندگی این اثر و احمد شکرانه، کارگردانی آن را بر عهده دارد.

سومین اثر نمایشی این روز از جشنواره «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» از شهر اصفهان است که در سالن نقش‌جهان تالار هنر ساعت ۱۹:۰۰ اجرا دارد. احسان جانمی، نویسنده و کارگردان «خواب‌هایم سراغ تو را می‌گیرند» است.

همچنین نمایش خیابانی «یک اتفاق ساده» به نویسندگی و کارگردانی سیدپویا امامی به‌عنوان بخش جنبی جشنواره همچون روز گذشته ساعت ۱۵:۰۰ در گذر فرهنگی چهارباغ و ساعت ۱۸:۰۰ در محوطه تالار هنر اجرا دارد.

کد خبر 625647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.